همشهری آنلاین: معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران اعلام کرد: تمام مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی استان به جز شهرستانهای فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا تعطیل است.

آلودگی هوای تهران

به گزارش مهر، محمد رستگاری، معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: با تصویب جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران تمام مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی استان به جز شهرستانهای فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا تعطیل است.

به گفته رستگاری در این جلسه مقرر شد تمام مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی استان به جز شهرستانهای فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا تعطیل باشد. همچنین مقرر شد طرح ترافیک و زوج و فرد تا اطلاع ثانوی تا ساعت ۱۹ در سطح شهر تهران اجرا شود.

موافقت مدیران دستگاههای اجرایی با مرخصی مادران شاغل از دیگر مصوبات این جلسه بود، ضمن اینکه برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا و آلاینده و همینطور خودروهای فاقد معاینه فنی، توقف فروش مجوز روزانه طرح ترافیک تا پایان شرایط ویژه برای کاهش میزان تردد خودرو ها درهسته مرکز شهر تهران و توقف فعالیت کلیه معادن تهران تا عادی شدن شرایط، لغو ورزش همگانی در پارک ها و مجموعه های ورزشی شهر تهران، نظارت برعدم بکارگیری اتوبوس های دودزا، جلوگیری از روشن بودن اتوبوسهای متوقف درترمینال ها و جایگاه های اتوبوسرانی و ترمینال های شهری و نظارت  بر توقف جلوگیری از فعالیت های عمرانی شهر تهران موثر بر تولید و افزایش آلودگی هوا و استقرار تیم های سیاری از سوی اورژانس در میادین پرتردد و آلوده از مصوبات دیگر این جلسه بود.

کد خبر 352754

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha