همشهری آنلاین: هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر مردان با انجام پنج مسابقه و پیروزی چهار میهمان و یک میزبان به پایان رسید.

Basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در گرگان و به میزبانی این شهر تیم‌های شهرداری گرگان و نیروی زمینی تهران مقابل هم صف‌آرایی کردند. در این بازی که برای هر دوتیم از اهمیت بالايی برخوردار بود، تیم نیروی زمینی تهران موفق شد در ثانیه‌های پایانی با حساب 54 بر 53 به برتری برسد.

در دیگر دیدار تیم‌های شیمیدر تهران و پالایش نفت آبادان در تالار بسکتبال آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان پالایش نفت آبادان موفق شد 76 بر 70 پیروزی را از آن خود کند. محمود مشحون، رئیس و علی توفیق، دبیر فدراسیون از نزدیک نظاره‌گر این بازی بودند.

لوله آ اس شیراز، تیم تازه لیگ برتری شده هم میزبان شهرداری اراک، تیم چهارم جدول بود و در نهایت بازی این دو تیم با حساب 89 بر 65 به سود تیم اراکی به اتمام رسید.

در بازی چهارم این روز تیم‌های شهرداری کاشان و دانشگاه آزاد اسلامی تهران مقابل هم بازی کردند که دانشگاه آزاد تهران موفق به ثبت پیروزی 65 بر55 به سود خود شد.

در نهایت در آخربن بازی هفته چهارم هم تیم‌های پتروشیمی بندر امام و شهرداری تبریز در شهرک بعثت ماهشهر به دیدار هم رفتند که در پایان تیم دکتر مهران شاهین طبع و پتروشیمی بندر امام بازی را با حساب 74 بر 61 به سود خود تمام کرد.

 

نتایج کلی بازی‌های هفته چهارم به شرح زیر است:

 

پتروشیمی بندر امام 74 شهرداری تبریز 61

شهرداری کاشان 55 دانشگاه آزاد اسلامی تهران 65

شهرداری گرگان 53 نیروی زمینی تهران 54

لوله آ اس شیراز 65 شهرداری اراک 89

شیمیدر تهران 70 پالایش نفت آبادان 76

 

کد خبر 352724

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha