همشهری آنلاین: تیم ملی کیک بوکسینگ ایران در رقابت‌های جهانی ایتالیا با کسب هفت مدال طلا و یک برنز به عنوان قهرمانی تیمی در استایل لوکیک دست یافت.

تیم ملی لوکیک

به گزارش روابط عمومي فدراسیون ورزش‌های رزمی، مسابقات جهانی کیک بوکسینگ از 17 آبان به میزبانی ایتالیا آغاز شد و روز شنبه به پایان رسید. تیم ملی انجمن کیک بوکسینگ ایران با هشت ورزشکار در بخش لوکیک شرکت کرد و قهرمان شد.

در روز پایانی این پيكارها، محمدجواد حیدری در وزن 60- کیلوگرم که با پیروزی مقابل حریفانی از کشورهای فرانسه و آرژانتین راهی فینال شده بود، از سد حریف کانادایی خود گذشت و نخستین طلای تیم ایران را به دست آورد.

علی فرج‌زاده در وزن 5/63- کیلوگرم با شکست حریفی از آرژانتین در فینال به مدال طلا رسید.

همچنین ابوذر لرستانی در سه راند طلای وزن 71- کیلوگرم مسابقات جهانی کیک بوکسینگ WKF را كسب كرد. لرستانی برای رسیدن به فینال از سد حریفان فرانسوی و پرتغالی گذشته بود.

سجاد قربانی در 75- کیلوگرم در مقابل حریفی از کشور فرانسه قرار گرفت و پس از سه راند مبارزه توانست چهارمین مدال طلا را کسب کند. او هم برای راه‌یابی به فینال حریف لهستانی را شکست داد.

علی تکلو نماینده وزن 86- کیلوگرم مقابل حریف فرانسوی پیروز شد و ایران را به یک مدال طلای دیگر رساند. وی برای رسیدن به فینال از یک قرعه استراحت و پیروزی بر حریف پرتغالی بهره برد.

در وزن 91- کیلوگرم سینا کریمیان حریف لهستانی را با مدال نقره بدرقه کرد تا گردن‌آویز طلا به نام او ثبت شود.

جعفر احمدی، کاپیتان ایران در وزن 90+ ورزشکاری از لهستان را برد و هفتمین طلای کاروان ایران را کسب کرد.

در نخستین روز مسابقات هم جواد شهبازی در وزن 81- کیلوگرم بعد از باخت به حریف پرتغالی صاحب مدال برنز شد.

در این رویداد مصطفی سالاریان به عنوان سرمربی، امیر مصدق به عنوان مربی و یاشار میردامادی به عنوان داور تیم ایران را همراهی کردند.

کد خبر 352514

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha