همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: فاینال فانتزی ۱۵ (Final Fantasy XV) یک بازی ویدیویی در دو سبک اکشن نقش‌آفرینی و جهان باز است که برای دو پلتفرم Ps۴ وXbox One در ۲۹ نوامبر منتشر می‌شود.

بازی فاینال فانتزی

این بازی توسط کمپانی بازی سازی Square Enix طراحی شده و همچنین فاینال فانتزی پانزدهمین شماره از سری این بازی‌ها است.

داستان بازی در این سری در دنیای خیالی Eos اتفاق می‌افتند. دنیایی که در آن تمام کشورها زیر سلطه امپراطوری لوسیس است. در این دنیا جنگی اتفاق می‌افتد و پس از جنگ، دنیای Eos به پنچ ملیت مختلف تقسیم می‌شود.

  • روند بازی

فاینال فانتزی 15 همانطور که قبلا ذکر شد از ترکیب دو سبک اکشن نقش‌آفرینی و جهان باز ساخته شده، با توجه به سبک‌های سازنده این بازی، بازیکن قادر است که آزادانه به جستجو محیط اطراف خود برود. در این بازی عناصر سبک استراتژی به چشم می‌خورد و این ویژگی‌ها باعث شده که این بازی طبیعی جلوه کند.

در حین گشت و گذار دردنیای بازی سیستم آب و هوا تغییر می‌کند که از نکات مثبت بازی به شمار می‌آید.

بیشتر مساحت دنیای بازی فاینال فانتزی را خشکی‌ها تشکیل میدهد. کلا در این بازی 4 شخصیت اصلی وجود دارد از ابتدا تا پایان بازی هستند.

طی بازی بازیکن می‌تواند شخصیت‌ها را عوض کند و با کاراکتر دلخواه خود بازی را ادامه دهد. در این بازی مانند بقیه بازی‌های جهان باز بازیکن می تواند به خرید و ارتقا تجهیزات بپردازد.

در طی بازی بازیکن با xp هایی که دریافت می‌کند می‌تواند مهارت‌های شخصیت های اصلی بازی را ارتقا دهد.

روند نبرها در این بازی هم بسیار سریع و زیبا است طوری که می‌توان از 4 شخصیت به طور همزمان در نبرها استفاده و کار تیمی کرد. اکثر سلاح‌های موجود در بازی سلاح‌های سرد است به همین دلیل روند مبارزات این بازی شبیه به سبک هک اند اسلش می‌ماند.

بازی فاینال فانتزی

بازی فاینال فانتزی

کد خبر 351974

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha