همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: ندای وظیفه: جنگ‌های بی نهایت((Call of Duty: Infinite Warfare نام یک بازی در سبک تیر اندازی اول شخص می‌باشد که توسط کمپانی Activision برای کنسول‌های نسل هشتم و ویندوز در ۴ نوامبر منتشر می‌شود.

بازی ندای وظیفه

توسعه این بازی در سال 2014 توسط استودیو بازی سازی Infinite Warfare شروع شد و اولین همکاری این استودیو در ساخت بازی‌های ندای وظیفه است.

  • داستان بازی

دربازی Infinite Warfare بازی‌کننده در نقش «کاپیتان رئیس» (Captain Reyes) ایفای نقش می‌کند که به عنوان یکی از آخرین خلبان‌های سفینه‌های فضایی باقی‌مانده روی زمین شناخته می‌شود.

او نقش مهمی را در بازی ایفا می‌کند و رهبری تعدادی سرباز برای مبارزه با گروهی به نام The Settlement Defense Front یا The Front را به عهده می‌گیرد.

در این قسمت از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه، سیارهٔ زمین به دلیل جمعیت زیاد انسان‌ها و مصرف شدن منابع طبیعی رو به نابودی است و مردم برای داشتن زندگی بهتر در کلونی‌های مختلفی که در سرتاسر کهکشان به وجود آورده‌اند، زندگی می‌کنند؛ اما انسان‌ها در این شرایط هم نمی‌توانند اتحاد خودشان را حفظ کنند و درگیر جنگی می‌شوند که کل کهکشان را در بر می‌گیرد.

  • گیم‌پلی

روند این بازی هم مانند نسخه‌های پبشین خود هست اما با این تفاوت که یک سری ویژگی‌های جدید به روند بازی اضافه شده است.

 چون بازی در کهکشان قرار دارد در بعضی از مراحل بازیکن در فضاب بیرونی مبارزه می‌کند. همینطور در حالت بی‌وزنی وقتی همه جاذبه‌ای در فضا نداشته باشد با استفاده از امکاناتی بازیکن توانایی تیراندازی دارد.

  • حالت چند نفره آنلاین

قسمت چندنفرهٔ بازی Call of Duty: Infinite Warfare مانند قسمت‌های قبلی سریع و لذت بخش طراحی شده است. سازندگان بازی می‌گویند که سناریوی چندنفرهٔ بازی دقیقاً همان چیزی است که طرفداران مجموعهٔ ندای وظیفه از نسخهٔ جدید انتظار دارند.

این بخش دارای سناریوهای مختلفی است که از بین آن‌ها می‌توان به حالت زامبی اشاره کرد. حالت زامبی را می‌توانید به شکل Co-op بازی کنید.

این سناریو خط داستانی مخصوص خودش را دارد و چالش‌های متفاوتی را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد.

بازی ندای وظیفه

کد خبر 344131

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha