همشهری آنلاین: برنامه کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا دوباره برنامه و نحوه برگزاری جام باشگاه‌های آسیا را تغییر داد.

weightlifting

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، پس از این که قرار بود ابتدا رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اوایل آذر ماه به میزبانی چین انجام شود، به یک باره این کشور از میزبانی مسابقات مذکور انصراف داد تا طبق اظهارنظر دست‌اندرکاران کنفدراسیون وزنه‌برداری قاره آسیا، قطری‌ها به عنوان جایگزین برای برگزاری این رقابت‌ها در سال 2016 معرفی شوند.

برهمین اساس و درشرایطی که تیم‌های باشگاهی قاره آسیا خصوصا دو تیم باشگاهی کشورمان (ذوب آهن و ملی حفاری) به حضور در این رویداد امیدوار شده بودند، کنفدراسیون آسیا و کشور میزبان (قطر) با ارسال نامه‌ای به فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان رسما اعلام کردند که مسابقات جام باشگاه‌های آسیا امسال با شرایط و نامی جدید، با عنوان (قطر کاپ) تنها در 3 وزن یعنی اوزان (85 کیلوگرم، 94 کیلوگرم و 105+ کیلوگرم) در شهر دوحه برگزار می‌شود.

با این حساب و براساس تغییرات به وجود آمده در برنامه قطری‌ها و کنفدراسیون وزنه‌برداری قاره آسیا، رقابت‌های بین‌المللی قطر کاپ در تاریخ 24 لغایت 28 آذر ماه، یعنی همان تاریخ قبلی اعلام شده به میزبانی دوحه قطر برگزار می‌شود.

تیم‌های باشگاهی شرکت‌کننده در این پیکارها نیز تنها در همین 3 وزن اعلام شده مجازهستند در هر وزن (یک) نماینده خود را به این دوره از رقابت‌ها اعزام کنند.

 

کد خبر 351671

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha