شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نمایش "به خاطر پدرم" با نویسندگی،طراحی و کارگردانی سعید کاظمی از ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۱۶ آبان ماه جاری به مدت ۱۷ شب در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می‌رود.

داستان نمایش به خاطر پدرم درباره پدر و پسری است که روحیات متفاوتی نسبت به هم دارند، تضاد رفتاری این دو باعث می شود که رابطه‌ای کاملا سرد را تا سالیان متمادی در پیش گیرند اما پس از وقوع حوادثی که ناخواسته رخ می دهد هر دویشان به درک جدیدی از هم می رسند، پسر مي‌خواهد با انجام کاری که پدرش به آن علاقه‌مند است خوشحالی او را بببیند.

عواملی که در اجرای نمایش به خاطر پدرم همکاری داشته‌اند عبارتند از: نویسنده، طراح و کارگردان: سعید کاظمی، بازیگران: امین اسکندریان، مهرناز اسکندریان، دستیار کارگردان: سودابه غفاری، موسیقی و افکت: اشکان دباغ، پویان ابراهیمی، منشی صحنه: الناز رضایی، مدیر صحنه: عدنان سید کاظمی، مشاور اطلاع رسانی و تبلیغات: مصطفی محمودی. روابط عمومی و ارتباطات رسانه‌ای: روابط عمومی سه نقطه (ندا الماسیان طهرانی) ،اطلاع رسانی و تبلیغات فضای مجازی: طراحان هنر ایرانیان (نساء نیکو- لاله محمودی) و زهرا نجفی.

نمایش به خاطر پدرم با مدت زمان 45 دقیقه و بهای بلیت 15 هزارتومان تا پنچم آذرماه همه روزه در سالن خسرو شكيبايي، تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می‌رود.

کد خبر 351620

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha