مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱
۰ نفر

رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران از اعزام نیروهای شهرداری تهران به نجف و کربلا در روزهای ۱۰ و ۲۰ آبان خبر داد.

مجتبي عبداللهي با بيان اينكه مقدمات اعزام نيروها به كربلاي معلي و نجف اشرف براي مراسم پياده‌روي اربعين فراهم شده است، گفت: طي 2 مرحله گروه‌ها، در روزهاي 10 و 20 آبان از طريق مرز مهران به نجف و كربلا اعزام شده ومي‌شوند. وي درخصوص چگونگي اعزام نيروها به شهرهاي نجف و كربلا به‌منظور پاكسازي، نظافت و رفت و روب اين شهرها افزود:

براي اعزام نيروها به نجف و كربلا سعي شده كه از اتوبوس‌ها به شكل يكپارچه استفاده شود؛ بدين‌ترتيب كه گروه‌هاي 40نفره از مناطق شهر تهران وارد بوستان ولايت مي‌شوند و پس از انجام مقدمات لازم و انجام فريضه نماز مغرب و عشاء به سمت مرز مهران حركت مي‌كنند. رئيس ستاد برگزاري مراسم اربعين شهرداري تهران با اشاره به تعداد گروه‌هاي اعزامي اظهار داشت:

گروه اول مجموعا 600نفر هستند كه 300نفر به نجف اشرف و 300نفر به كربلا اعزام مي‌شوند كه پس از استقرار گروه دوم در شهرهاي نجف و كربلا، 1200نفر به كربلا و 300نفر به نجف اشرف (مجموعاً 1500نفر) اعزام مي‌شوند كه در نهايت گروه اول به مرز مهران بازگردانده مي‌شوند.

کد خبر 351359

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha