معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه لایحه مدیریت شهری در آستانه بررسی و ارسال به مجلس شورای اسلامی است، گفت: ما انتظار داریم نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، این لایحه را با دقت و ظرافت مورد رسیدگی قرار دهند.

ناصر اماني‌تصريح كرد: اگر لايحه مديريت شهري با حمايت مجلس به تصويب برسد، براي نخستين بار مي‌توانيم شاهد ايجاد يك مديريت يكپارچه شهري در كلانشهرهاي كشور باشيم.

معاون برنامه‌ريزي، توسعه شهري و امور شوراي شهرداري تهران با ابراز تأسف از اينكه هنوز در شهر تهران نقشه واحد و تونل مشترك تاسيسات شهري نداريم، افزود: هم‌اكنون با هر حادثه و مشكلي همانند فرونشست‌ها، شاهد هستيم كه همه سازمان‌ها مسئوليت را به هم پاس داده و يكديگر را مقصر جلوه مي‌دهند. معاون شهردار تهران در ادامه با بيان اينكه ما نگران بعضي از احكامي كه در برنامه ششم توسعه آمده هستيم، اعلام كرد:

بخشي از اين لايحه، منابع پايدار درآمدي شهرداري‌هاي كلانشهرها به‌ويژه تهران را تحت‌تأثير قرار مي‌دهد.اماني با اشاره به ديدارهاي اخير اعضاي شوراي شهر و شهردار تهران با نمايندگان مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، گفت: اين ديدارها را بايد به فال نيك بگيريم و اميدواريم اين جلسات با توافقات مؤثري همراه باشد.

کد خبر 350856

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha