رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور وعده داد امسال ۵۰هزار کلاس درس به سیستم حرارت مرکزی مجهز شوند.

مدرسه

 مرتضي رئيسي با بيان اينكه از سال92 اعتبار خوبي براي استاندارد‌سازي‌ مدارس كل كشور درنظر گرفته شد، به خبرگزاري ميزان گفت: «فعاليت‌هاي استاندارد‌سازي‌ مدارسي را كه فاقد سيستم گرمايشي مناسب بودند آغاز كرده‌ايم.

در سال‌هاي اخير از بين 211هزار كلاس درسي كه از بخاري معمولي استفاده مي‌كردند 107هزار كلاس با اين بخاري‌ها خداحافظي كردند و به سيستم حرارت مركزي مجهز شدند.» وي با بيان اينكه تا تأمين اعتبارات كافي مجبور هستيم در برخي كلاس‌ها از بخاري‌هاي معمولي استفاده كنيم، افزود: «در نظر داريم امسال 50هزار كلاس درس با بخاري‌هاي معمولي و فاقد استاندارد خداحافظي كنند.

وجود بخاري‌هاي نفتي غيراستاندارد و معيوب در مدارس ممنوع است و اگر مدرسه‌اي اقدام به استفاده از اين بخاري‌ها كند با آنها برخورد خواهد شد.» به اين ترتيب در سال آينده نيز همچنان 54هزار كلاس بدون سيستم گرمايشي استاندارد خواهند بود.

سال گذشته و در دومين نشست بين‌المللي سران مدرسه ايمن، اسحاق جهانگيري، معاون رئيس‌جمهور از استانداردسازي همه مدارس كشور تا پايان سال 96 خبر داد و تأكيد كرد كه با نگاه ويژه دولت حتي دورترين و محروم‌ترين نقاط كشور به سيستم گرمايشي استاندارد مجهز مي‌شوند.

کد خبر 350652

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha