همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گوید، دنیای استکبار در تمام برنامه هایش با شکست مواجه شده و با توجه به موقعیت و وضعیت کشورمان به این نتیجه رسیده است که باید برای تعیین تکلیف در منطقه به سراغ ایران بیاید.

محمدعلی جعفری

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری شامگاه جمعه در آیین یادواره شهدای مدافع حرم فاتحین در محل برج میلاد با بیان این مطلب افزود: این مهم چیزی نیست جز اینکه عزت، اقتدار و قدرت ایران مدیون خون شهدا است.

وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم افزود: شهدای گرانقدر کشورمان در جبهه‌های مختلف استقامت و پایداری در داخل و خارج از کشور جان خود را فدای اسلام کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: در این میان خانواده‌های معظم شهدای حرم از جنس خود فاتحین هستند که خداوند این توفیق الهی را نصیب آنان کرده و در واقع جز اولیاء الهی به شمار می‌روند.

سردار جعفری بصیرت عمیق دینی و انقلابی را از ویژگی‌ها و صفات مدافعان حرم برشمرد و گفت: جمع شدن این ویژگی‌ها است که از این شهدا مدافع حرم و حریم ولایت می‌سازد که مایه افتخار خود، خانواده و کشور هستند.

وی با بیان اینکه این توفیق الهی نصیب کمتر فردی می‌شود، تصریح کرد: بی تردید موفقیت و توفیق خانواده‌های شهدای مدافع حرم چیزی جز ناشی از رزق حلال نبوده است که اینگونه شهدای آنان از جان و مال خویش گذشته‌اند و به این توفیق الهی رسیده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم علاوه بر حماسه سازی بزرگی که به انجام رسانده‌اند موجب افتخار برای فرزندان خویش نیز هستند.

سرلشکر جعفری افزود: دفاع مسلحانه‌ای که در آن قرار گرفته ایم دفاع مسلحانه از انقلاب اسلامی است که این توفیق نصیب هر شخصی نخواهد شد و باید قدردان آن باشیم.

در خاتمه این یادواره از سوی خانواده شهدای حرم پرچم متبرک به گنبد حرم امام حسین( ع) و حضرت ابوالفضل عباس( ع) و امام هشتم (ع) به سردار سرلشکر جعفری اهدا شد و وی نیز آن را به یکی از جانبازان مدافع حرم تقدیم کرد.

همچنین در پایان این مراسم به تعدادی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم لوح سپاس اعطا شد.

کد خبر 350202

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha