معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران برعدم‌برگزاری هرگونه نمایشگاه در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی در محدوده اتوبان چمران تأکید کرد و گفت: مجموعه ۲۷۵هکتاری شهر آفتاب با توافق دولت، شورای شهر و شهرداری تهران ساخته شده و قرار است تا تمام نمایشگاه‌ها به آنجا منتقل شوند و مردم داخل شهر تهران در آسایش بیشتری زندگی کنند.

 وي درعين حال از شهروندان تهراني خواست با توجه به اينكه تحقق اين مهم زمانبر است قدري صبوري پيشه كنند. قدرت گودرزي درباره وضعيت انتقال نمايشگاه‌هاي بين‌المللي به مجموعه شهر آفتاب گفت: طي جلسه‌اي كه با حضور رئيس شوراي اسلامي شهر تهران و وزير صنعت، معدن و تجارت داشتيم مقرر شد كليه نمايشگاه‌ها از مجموعه نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران واقع در اتوبان چمران، خارج و در مجموعه شهر آفتاب برگزار شود. وي افزود: براي برگزاري برخي نمايشگاه‌ها همچون نمايشگاه الكامپ در مجموعه نمايشگاه بين‌المللي شهر آفتاب توافقي صورت نگرفته بود و بنابراين طبق برنامه‌ريزي قبلي برگزاري آن در نمايشگاه بين‌المللي تهران صورت گرفت ولي قطعا قرار نيست برگزاري نمايشگاه در نمايشگاه بين‌المللي تكرار شود.

گودرزي ضمن بيان اينكه جدول برگزاري نمايشگاه‌ها در مجموعه شهر آفتاب تا پايان سال مشخص و برنامه‌ريزي شده است، تصريح كرد: تصميم گرفته شد تا از تكرار يك نمايشگاه در 2مكان جلوگيري كنيم و نمايشگاهي كه قرار است در شهر آفتاب برگزار شود در نمايشگاه بين‌المللي برگزار نشود و از موازي كاري جلوگيري شود. وي كه رياست هيأت مديره شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي شهر آفتاب را نيز برعهده دارد، افزود: انتقال نمايشگاه‌ها به مجموعه شهر آفتاب توجه به منافع كشور است چرا كه فضاي نمايشگاه بين‌المللي به‌دليل موقعيت جغرافيايي و قرار گرفتن در اتوبان شهيد چمران، ترافيك زيادي به‌وجود مي‌آورد و باعث آزار و اذيت ساكنان منطقه در طول برگزاري نمايشگاه مي‌شود.

کد خبر 349738

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha