ماجراهای راننده پیکان وانت جنجالی همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین اتفاق، قاضی پرونده دستور بررسی سلامت روانی وی در پزشکی قانونی را صادر کرد.

جنجال اين پيكان وانت از بعداز‌ظهر روز چهاردهم مهرماه آغاز شد. اين جوان مدعي است كه آن روز درحالي‌كه سوار بر پيكان وانت پدرش در خيابان شريعتي رانندگي مي‌كرد، به‌دليل بي‌احتياطي با يك خودروي پژو 206تصادف كرد. او با راننده پژو قرار گذاشت كه كمي جلوتر توقف كند تا درباره جبران خسارت با يكديگر مذاكره كنند اما ناگهان تصميم به فرار گرفت. او با عجله وارد كوچه‌اي به نام داد شد كه يكطرفه است. كوچه باريك بود و چند خودرو هم در مسير آن حركت مي‌كردند.

در اين شرايط پسر جوان ديوانه وار وانت پيكان را به‌خودروهاي داخل كوچه كوبيد تا راهش را باز كند اما دقايقي بعد درحالي‌كه به 11خودرو خسارت وارد كرده بود دستگير و تصاوير ضبط شده توسط دوربين‌هاي مداربسته به سرعت در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شد. در بررسي‌هاي اوليه معلوم شد كه پسر جوان گواهينامه دارد و خودرويش بيمه است اما او مدعي شد كه چون پس از تصادف با پژو206ترسيده و هول شده بود دست به اين فرار عجيب زده است.

در چنين شرايطي وي بلاقيد آزاد بود اما شنبه‌شب به دستور قاضي پرونده بازداشت شد و در نخستين اقدام وي صبح ديروز به پزشكي قانوني فرستاده شد تا درباره سلامت رواني‌اش تحقيق شود. بررسي‌ها درباره اين جوان نشان مي‌دهد كه او فاقد سابقه كيفري است و جواني درسخوان بوده كه در رشته مديريت در مقطع كارشناسي ارشد مشغول به تحصيل است اما هنوز به درستي معلوم نيست كه وي چرا دست به چنين اقدامي زده است. پرونده او در دادسرا در دست رسيدگي است.

کد خبر 349577

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha