همشهری آنلاین: مسافران پرواز ۴۲۹ ایران ایر که قرار بود ساعت ۲۲ شب گذشته از شیراز به سمت تهران پرواز کنند، همچنان در فرودگاه به سر می‌برند و قرار است با پرواز ساعت ۱۲.۴۵ آسمان یا ۱۳ ایران ایر پرواز کنند.

یکی از مسافران این پرواز در تماس با مهر گفت: با گذشت چندین ساعت از موعد پرواز شماره ۴۲۹ شیراز - تهران خط هوایی ایران ایر و درخواست مسافران برای انجام پرواز جایگزین، هنوز اقدام مثبتی از سوی کارکنان شرکت هواپیمایی ایران ایر انجام نشده است.

وی اظهار کرد: البته ساعت ۷ صبح امروز شنبه 24 مهرماه سرشیفت این خط هوایی به مسافران اعلام کرد که می‌توانند از پرواز بندرعباس - شیراز - تبریز استفاده کرده و پس از پرواز به تبریز، به تهران سفر کنند و تعدادی از مسافران با این پرواز به تبریز رفته و همچنان در انتظار سفر به تهران هستند، برخی دیگر نیز به دلیل ضرورت کاری، مجبور به خرید دوباره بلیت از سایر شرکت‌های هواپیمایی و پرواز به سمت تهران شدند و مابقی مسافران در فرودگاه شیراز سرگردان هستند و براساس وعده، قرار است با پرواز ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه آسمان یا پرواز ساعت ۱۳ ایران ایر به تهران سفر کنند.

وی گفت: سوال این است که چرا کارکنان خط هوایی ایران ایر به درخواست مسافران مبنی بر جایگزینی هواپیمای دیگر طی ساعت‌های گذشته بی‌توجه بوده و توضیح قانع‌کننده‌ای برای علت تاخیر ارائه نداده‌اند.

کد خبر 349367

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha