پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ولادیمیر پوتین، فرانسه را متهم کرد که روسیه را واداشته تا رأی شورای امنیت درباره توقف حملات هوایی به شهر حلب را وتو کند.

putin

وی که سفر اخیر خود به فرانسه را در پی انتقاد فرانسوا اولاند از سیاست روسیه در سوریه لغو کرده بود، گفت: «تمامی گناهان بزرگ را به گردن روسیه انداخته‌اند. هیچ کس درباره هیچ موضوعی با ما گفتگو نکرد و فقط شورای امنیت را به سمت این رأی بُردند و مشخصا منتظر وتوی ما بودند. چرا؟ برای اینکه وضع را بدتر کنند و در رسانه‌های تحت کنترل‌شان به هیستری ضدروسیه دامن بزنند.»

به گزارش يورونيوز  پوتین که در نمایشگاه تجارت در مسکو سخن می گفت همچنین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوریِ ایالات متحده را متهم کرد که از روسیه هراسی برای کسب امتیازهای انتخاباتی استفاده می کنند.

وی افزود: «هکرها اطلاعاتی را درباره رفتار نامناسب کارکنانِ کارزار انتخاباتی کلینتون مطرح کردند. بعد این هیستری به راه افتاد که اینها در جهت منافع روسیه است. روسیه هیچ گونه منافعی در این کار ندارد! اما این هیستری به راه افتاده است تا افکار عمومی آمریکایی ها را از واقعیتِ اطلاعاتی که هکرها منتشر کرده اند منحرف کند.»

کد خبر 349210

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha