همشهری آنلاین: دومین دوره مسابقات ایت بال تیمی قهرمانی کشور آقایان زیر ۱۸ سال در آبادان با قهرمانی پسران شیرازی به اتمام رسید.

Shiraz ۸ Ball Team

به گزارش روابط عمويم فدراسيون بولينگ، بيليارد و بولس، دومین دوره مسابقات کشوری ایت بال تیمی در بخش آقایان رده سنی زیر ۱۸ سال با حضور تیم‌هایی از استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، مازندران، البرز و چهار محال بختیاری از چهاردهم تا شانزدهم مهرماه در خانه بیلیارد آبادان برگزار شد.

دیدار فینال این پيكارها بین تیم‌های شیراز ب و شاهین بوشهر با قضاوت سارا مقصودی انجام شد و در پایان تیم شیراز ب متشكل از وحيد شيعه‌زاده و شروين اميدوار به مقام قهرمانی رسید، تیم شاهین بوشهر متشكل از حامد احمدزاده، ايليا هندي‌زاده و مهدي مقدس دوم شد و تیم‌های البرز متشكل از صدرا ابراهيمي ميمند، علي معمارزاده قمي، عباس ميرزانيا و آبادان الف متشكل از محمد موسوي و فروهل زاهداني مقام سوم مشترک را کسب کردند.

این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت جشنواره مهر اروند و به میزبانی استان خوزستان در شهرستان آبادان برگزار شد.

مسئولیت برگزاری این دوره از مسابقات بر عهده بیژن هاجری امجد و سرداوري طاهره اسلامی بود و بازی‌ها با قضاوت مجید شیرین‌کار، علی دشت بزرگ، کوروش حسین‌زاده، عماد شقاقی، الهام عباسی، راشین دریس و سارا مقصودی همراه بود.

 

کد خبر 348858

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha