همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به مظلوم‌کشی کودکان دنیا توسط آمریکا و دست پروردگان منطقه‌ای گفت: مظلوم‌کشی مستکبرین دنیا باید پاسخ داده شود و ما به حرکت متجاوزانه کودک کشی مستکبرین که در حق امت مسلمان دنیا می‌کنند پاسخ خواهیم داد.

محمدرضا نقدی

به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی روز جمعه در حاشیه همایش شیرخوارگان حسینی در مهدیه تهران در جمع خبرنگاران افزود: باید برای جلوگیری از رفتارهای وحشیانه مستکبرین که در حق کودکان مسلمان می‌کنند، حرکتی کنیم و بدانیم تنها راه جلوگیری از این روند آن است که موج بیداری در دنیا راه بیاندازیم.

وی با تاکید بر اینکه بیدارگری دنیا در جلوگیری از مظلوم کشی کودکان اثر دارد، گفت: مستکبران از برگزاری کنگره شیرخوارگان حسینی در وحشت‌اند چرا که بیدارگری دنیا مانعی سر راه ادامه جنایات مستکبرین است و به همین دلیل هم از برگزاری این کنگره در انگلستان جلوگیری شده است.

وی از برگزاری کنگره بین‌المللی بزرگ کودکان شهید خبرداد و گفت: این کنگره را در دنیا برگزار خواهیم کرد و ندای مسلمانان را در مظلوم‌کشی کودکان به گوش جهانیان خواهیم رساند.

سردار نقدی از همه اقشار جامعه به ویژه هنرمندان، شاعران، نویسندگان و اصحاب رسانه خواست تا با مشارکت در برگزاری باشکوه این کنگره بین‌المللی؛ با ارسال آثار، عکس، فیلم، کاریکاتور و شعر به پویایی این کنگره کمک کنند.

وی درباره زمان برگزاری این کنگره بزرگ نیز گفت: جزئیات برگزاری این کنگره، هفته بعد از ایام عاشورا در مصاحبه مطبوعاتی به اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید.

وی زمان برگزاری کنگره یاد شده را اواخر امسال یا اوایل سال آینده ذکر کرد و گفت: نتایج این همایش بزرگ به همه نقاط دنیا ارسال خواهد شد.

رئیس بسیج مستضعفین ابراز امیدواری کرد تا با کمک رسانه‌ها حرکت بیدارگرانه در جلوگیری از ادامه روند نسل کشی اتفاق بیفتد.

رئیس یسیج مستضعفین گفت: باید ندای کودکان شهیدی را که با بمب‌های آمریکایی به شهادت می‌رسند و نیز مظلوم‌کشی مستکبرین به گوش جهانیان برسانیم و به امت مسلمان کمک کنیم.

در همایش شیرخوارگان حسینی که امروز - جمعه- در مهدیه تهران برگزار شد 15هزار مادر و کودک شیرخواره به احترام حضرت علی اصغر (ع) حضور داشتند.

کد خبر 348774

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha