همشهری آنلاین: رییس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه خلیج فارس صحنه جنگ میان ایران و عربستان است، گفت: با توجه به اهمیت خلیج فارس برای عربستان، ایران و آمریکا، وقوع جنگ در آن همه را متضرر می‌کند.

پدافند غیرعامل

به گزارش ميزان، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل طی سخنانی در کنفرانس ملی پدافند غیرعامل و توسعه پایدار، اظهار داشت: طی سال‌های اخیر ما در سه حوزه نظامی، اقتصادی و سایبری با رژیم صهیونیستی، عربستان و آمریکا در حال مناقشه هستیم.

وی با بیان اینکه امروز استراتژی مقامات سعودی نسبت به ایران تغییر کرده، گفت: اسراییل و عربستان امروز سلاح‌های زیادی را در منطقه خریداری کردند که این موضوع یک تهدید برای ما محسوب می‌شود.

جلالی با بیان اینکه خلیج فارس صحنه جنگ میان ایران و عربستان است، افزود: با توجه به اهمیت خلیج فارس برای عربستان، ایران و آمریکا، جنگ در آن همه را متضرر می‌کند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل موفقیت اخیر وزارت نفت در اوپک و جلوگیری از کاهش نرخ قیمت نفت را برای عربستان سعودی مشکل‌ساز دانست و گفت: وقتی اعضای ناظر در "FATF" کشورهایی نظیر عربستان و رژیم صهیونیستی هستند، بنابراین باید قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهیم.

کد خبر 348358

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha