همشهری آنلاین: دادستان کل کشور از برخورد با هنجارشکنی‌ها در ایام عزاداری محرم و اقداماتی از قبیل قمه زنی خبر داد و گفت: مسئله قمه زنی از جمله مسایلی است که امروز در جهت ضربه زدن به حیثیت و اعتبار مکتب تشیع استفاده می‌شود.

به گزارش ميزان، حجت الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به فرارسیدن ماه محرم از برخورد با هنجارشکنی‌ها در ایام عزاداری امام حسین (ع) و اقداماتی از قبیل قمه زنی در این ماه خبر داد و اظهار کرد: مسئله قمه زنی از جمله مسایلی است که امروز در جهت ضربه زدن به حیثیت و اعتبار مکتب تشیع استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه عده‌ زیادی از دشمنان از این حرکت سوء‌استفاده می‌کنند، گفت: همه باید بدانند که امروز قمه زنی مسئله ای است که مورد توجه شیعه انگلیسی و به نحوی دشمنان است و آن‌ها می‌خواهند به این طریق چهره تشیع و عزاداران امام حسین (ع) را ملکوک کنند.

دادستان کل کشور ادامه داد: از این جهت که قمه زنی امروز به یکی از ابزارهای سوءاستفاده دشمن برای ضرر رساندن به نظام ولایی و تشیع مورد توجه قرار می‌گیرد باید به این موضوع نگاه کرده و نباید این ابزارها را در اختیار دشمن قرار داد.

منتظري گفت: وظیفه دادستان‌ها و نیروی انتظامی نیز این است که با رفتارهای ناهنجار و هنجار شکنی‌ها در ماه محرم برخورد کنند.

کد خبر 348208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha