همشهری آنلاین: برانکو پیش‌تر گفته بود بدون ملی‌پوشان‌اش در جام حذفی شرکت نمی‌کند اما مدیر روابط عمومی باشگاه خبر از حضور این تیم در جام حذفی داد.

برانکو

به گزارش "ورزش‌سه"، حدود دو هفته پیش که سازمان لیگ بدون اعلام قبلی خبر از برگزاری مسابقات جام حذفی در تعطیلات لیگ برتر همزمان با بازی‌های ملی داد، خیلی‌ها به تیم پرسپولیس فکر کردند. تیمی که بیشترین تعداد بازیکن ملی پوش را در ترکیب خود دارد و باید بدون این بازیکنان در جام حذفی شرکت کند. طبیعی بود که مسئولان پرسپولیس به این مساله اعتراض کنند و همین اتفاق هم با مصاحبه‌های تند برانکو ایوانکوویچ رخ داد.

سرمربی کروات سرخپوشان بارها اعلام کرد که تیمش در جام حذفی شرکت نمی‌کند. با دعوت کی روش از 6 بازیکن پرسپولیس به تیم ملی برای دیدار با ازبکستان و کره جنوبی آتش برانکو شعله ور شد و قویا حرف‌های قبلی خود را تکرار کرد. این داستان‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه سازمان لیگ مطلبی را با این مضمون منتشر کرد: «بازی تیم‌هایی که بیشتر از 3 ملی پوش دارند در صورت درخواست خودشان لغو می‌شود.» در شرایطی که خیلی‌ها منتظر بودند پرسپولیس چنین درخواستی را ارائه کند اما این اتفاق نیفتاد.

حالا با گذشت چند روز از قرعه کشی جام حذفی و مشخص شدن تیم قشقایی شیراز به عنوان حریف پرسپولیس، سرخپوشان از مواضع قبلی خود کوتاه آمدند.

پرسپولیس که 6 ملی پوش به نام‌های علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، وحید امیری و مهدی طارمی دارد، به هر حال راضی شده بدون این نفرات تاثیرگذار به مصاف قشقایی برود.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره گفته است: «با توجه به حضور تعداد بالای بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی، این حق برای باشگاه وجود داشت که بازی خود در این مرحله از رقابت‌‎های جام حذفی را در زمان دیگری برگزار کند ولی در همکاری با سازمان لیگ و همچنین با توجه به اینکه با شروع بازی‌هایمان در جام قهرمانان آسیا و تعطیلات رقابت‌های باشگاهی به خاطر بازی‌های تیم ملی با پدیده فشردگی و نزدیکی بازی‌ها روبه‌رو می‌شویم، با نظر مثبت سرمربی تیم، پرسپولیس طبق برنامه مقرر و در غیاب ملی‌پوشان خود در این مرحله از رقابت‌های جام حذفی مقابل تیم قشقایی شیراز به میدان خواهد رفت.»

او دلیل کوتاه آمدن برانکو را نیز اینطور توضیح می‌دهد: «در این ارتباط با آقای ایوانکوویچ هم صحبت کردیم که ایشان اعلام کرد؛ طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ اعلام خواهد کرد، در این مرحله از رقابت‌های جام حذفی با نفرات موجود به مصاف تیم قشقایی شیراز خواهیم رفت.همچنین در گفتگویی که با سازمان لیگ داشتیم، عنوان شد، این بازی به احتمال فراوان روز جمعه، نهم مهر ماه برگزار خواهد شد.»

بر این اساس باید در دیدار حذفی پرسپولیس مقابل قشقایی شاهد ایجاد تغییرات اساسی در ترکیب سرخپوشان پایتخت باشیم. جایی که می‌تواند فرصتی برای میدان دادن به جوان‌ترها باشد.

کد خبر 347329

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha