همشهری‌آنلاین: انتشارات باغ موزه دفاع مقدس از ۳۰ عنوان کتاب صوتی و شمار دیگری از آثار تازه خود در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌کند.

موزه دفاع

نگار یوسفی، نماینده انتشارات باغ‌موزه دفاع مقدس به ایبنا گفت: این انتشارات در هفته دفاع مقدس آیین‌هایی برای رونمایی از تازه‌های نشر خود خواهد داشت.

وی ادامه داد: نخستین برنامه انتشارات باغ‌موزه دفاع مقدس پنجم مهرماه، هم‌زمان با روز فرماندهان خواهد بود. در این روز، از ساعت 19 تا 21، از 30 عنوان کتاب صوتی از کتاب‌های تقریظ شده رهبر معظم انقلاب اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

یوسفی همچنین از رونمایی کتاب‌های تازه دیگر در جریان هفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این برنامه که پنجشنبه، هشتم مهرماه برگزار می‌شود، از سه عنوان کتاب کودک و نوجوان، پنج عنوان کتاب دفاع مقدس به زبان اردو و کتاب «پژوهشنامه ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت» رونمایی خواهد شد.

به گفته نماینده انتشارات باغ‌موزه دفاع مقدس، آیین رونمایی دیگری نیز جمعه، نهم مهرماه برای کتاب «پژوهشنامه ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت» در محل باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار و ساعت دقیق آن نیز به‌زودی اعلام می‌شود.

هفته دفاع مقدس از چهارشنبه، 31 شهریور به مدت یک هفته در سراسر کشور گرامی داشته خواهد شد.

کد خبر 347160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha