همشهری آنلاین: سومین شماره مجله زنان و زندگی با پرونده‌ای درباره زیبایی طبیعی و بررسی موضوع عشق و پایداری روابط انسانی به همراه یک «بچه مجله» - به عنوان ضمیمه رایگان سبک زندگی - منتشر شد.

مجله زنان و زندگی

این مجله که با گستره سراسری در کشور توزیع می‌شود، در تازه‌ترین شماره دو موضوع را در پرونده اصلی بررسی کرده است. گرایش جهانی به زیبایی طبیعی و شکل‌گیری کمپین‌هایی در همین راستا و مبارزه با جراحی‌های زیبایی تیتر روی جلد آرا به خود اختصاص داده است. علاوه بر این در پرونده دیگری مساله عشق و پایداری روابط انسانی در دنیای مدرن بررسی شده است.

مجله زنان و زندگی در شماره تازه‌اش همچنین مصاحبه منتشر نشده‌ای با زنده یاد سیمین بهبهانی، شاعر معاصر را منتشر کرده است. مصاحبه بهبهانی، به مباحثی چون زیبایی شناسی در هنر و ادبیات اختصاص دارد. او در بخشی از این مصاحبه گفته است:«به نظر من ادبيات ما درسال‌هاي اخير از نظر شعر افول كرده و خيلي پايين رفته است و ميزان و نوعش آن كمالي را كه داشته پيدا نكرده است. اما در داستان خيلي ترقي كرده و بهتر شده است. شاید بتوانم بگويم كه در داستان دست نويسنده در بيان مسائل بازتر است و برعكس در شعر جلويش گرفته شده است. چون بعضی مواقع کسانی که کتاب را برای مجوز بررسی می‌کردند، دانشي را كه براي بررسي شعر لازم بود نداشتند و از لحاظ احتياط هرجایی را كه نمی‌فهميدند و برايشان قابل فهم نبوده است، حذف كرده‌اند.»

از دیگر مطالب این شماره زنان و زندگی می‌توان به مصاحبه با «بهاره رهنما» درباره زندگی و فعالیت حرفه‌ای‌اش در سینما ،تئاتر و ادبیات، گفت و گویی با «سیمین» یکی از مشهورترین زنان سارق تهران، مصاحبه‌ای با «مردا علی توانا»، همسر زهرا شجاعی، رئیس اسبق مرکز امور مشارکت زنان ریاست جمهوری و روایت زندگی‌اش با خانم شجاعی، پرونده‌ای درباره «زندگی و وضعیت زنان در سوئیس»، مصاحبه‌ای با «فرشته کریمی»، قهرمان فوتسال آسیا و همچنین روایت واقعی زندگی دو زن که در آتش سوخته‎اند، اشاره کرد.

«زنان و زندگی» در 144 صفحه به همراه یک بچه مجله با قیمت 6 هزار تومان به صاحب امتیازی و سردبیری شیده لالمی منتشر می‌شود. در ضمیمه رایگان این مجله می‌توانید موضوعات مرتبط با سبک زندگی، سلامت، غذا، زیبایی و .... را دنبال کنید.

کد خبر 347128

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha