مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیشرفت ۶۰درصدی تهیه اطلس قنوات شهر تهران خبر داد.

مجتبي يزداني در نشستي با مشاورين امور آب خام و روساي فضاي سبز مناطق 22گانه كه با حضور مختاري، مديرعامل سازمان بوستان‌ها و فضاي سبز شهر تهران و ديگر مديران اين سازمان برگزار شد، پس از دريافت گزارش‌ها و ارائه توضيحاتي درخصوص طرح جامع آب خام و افق اين طرح، گفت: اجراي طرح جامع آب خام در دهه گذشته توسط شهرداري تهران آغازشده و تاكنون اقدامات بسيار خوبي در اين زمينه صورت گرفته است.

يزداني با اشاره به بحران آب در كشور گفت: با توجه به بحران كم‌آبي بايد برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي استفاده درست و بهينه از آب‌هاي غيرشرب در آبياري فضاي سبز شهر تهران صورت گيرد. وي در ادامه گفت: خوشبختانه در چند سال گذشته برنامه‌ريزي‌هاي خوبي براي منابع ذخيره آب صورت گرفته است. يزداني با تأكيد بر اهميت و لزوم بازسازي و ساماندهي قنوات شهر تهران، اذعان كرد: تهيه اطلس قنوات شهر تهران با پيشرفت 60درصدي در حال انجام است. وي بر ارائه آماري صحيح از تعداد قنوات در سطح مناطق 22گانه تأكيد كرد و گفت: تعداد و وضعيت چاه‌ها بايد به سرعت تعيين تكليف شود.

يزداني در ادامه بر تشكيل تيمي متشكل از سازمان بوستان‌ها، مشاورين امور آب خام و روساي فضاي سبز مناطق 22گانه تأكيد كرد و گفت: پس از احصاي آمار واقعي از تعداد چاه‌ها و قنوات و براي رسيدن به نتيجه مطلوب در راستاي آبياري فضاي سبز شهر تهران، مطالعات كارشناسي نيز درخصوص استفاده از گونه‌هاي گياهي متناسب با شرايط اقليمي شهر تهران صورت خواهد گرفت كه به آب كمتري نياز داشته باشد. معاون خدمات شهري شهرداري تهران با ذكر اين نكته كه اقدامات بسيار خوبي در بحث توسعه فضاي سبز شهر تهران در يك دهه گذشته انجام شده است، خاطرنشان كرد: انصافا با اقدامات بسيار خوب سازمان بوستان‌ها و فضاي سبز شهر تهران، مشاورين امور آب خام و روساي فضاي سبز مناطق 22گانه و... به اين مهم دست يافتيم.

کد خبر 347114

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha