مدیرکل پیشین امور بانوان شهرداری تهران به‌عنوان نخستین زن شهردار منطقه در دوران تصدی دکتر قالیباف انتخاب و هادی ذاکری شهردار پیشین به‌عنوان قائم‌مقام معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران منصوب شد.

مراسم تكريم و معارفه شهردار منطقه با حضور مسئولان و معاونان شهردار تهران برگزار شد. عيسي شريفي، قائم‌مقام شهردار تهران در اين مراسم از تلاش‌ها و زحمات هادي ذاكري شهردار پيشين منطقه13 در موضوعات مختلف شهري ازجمله فرهنگي اجتماعي، عمران، خدمات شهري و حمل‌ونقل و ترافيك تقدير و تشكر كرد و ضمن معرفي نرگس معدني‌پور به‌عنوان شهردار جديد منطقه13، براي وي در سمت جديد آرزوي موفقيت كرد.

قائم‌مقام شهردار تهران با اشاره به تدابير 18گانه شهرداري تهران، توجه به مسائل اجتماعي و فرهنگي، پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي، مسجدمحوري، رسيدگي به درخواست و مشكلات مردمي، ارتباط دوطرفه با مردم به‌عنوان فلسفه وجودي سازمان و رسيدگي به وضعيت پرسنل به‌عنوان سرمايه‌هاي اصلي سازمان را ازجمله رويكردهاي مهم شهرداري تهران عنوان كرد و از شهردار جديد منطقه خواست با برنامه‌ريزي هرچه بهتر، عملكرد بهتر و مناسب‌تري در اين محورها داشته باشد.

زهرا مشير، مشاور شهردار در امور بانوان نيز ضمن گراميداشت ايام دهه ولايت و تبيين جايگاه ويژه زنان در اسلام، تقارن انتصاب نخستين بانوي شهردار زن در منطقه را با ايام دهه ولايت به فال نيك گرفت و با اشاره به تدبير، درايت و كياست مديركل پيشين امور بانوان شهرداري تهران براي ايشان در سمت جديد آرزوي موفقيت كرد و از شهردار پيشين منطقه نيز تقدير و تشكر كرد.

در ادامه جلسه نرگس معدني‌پور، نخستين شهردار زن منطقه13 هم با گراميداشت عيد سعيد غديرخم سخنان خود را با ذكر حديثي از پيامبراكرم(ص) درخصوص زن و خانواده آغاز كرد و گفت: خانواده و زنان و تقويت اين دو مهم از اصلي‌ترين دلايل تاسيس مدبرانه اداره كل امور بانوان در سال84 بود و توفيق خدمت در اين اداره از سال88 روزي طيب و پاك اينجانب شد.وي در ادامه حضور در كنار بانواني توانمند به‌عنوان همكار در تمام سطوح اداري و تمام حوزه‌هاي اجرايي و امكان خدمت به حوزه مهم و مقدس زنان و نهاد خانواده را دو امر مهم در دوره خدمت 7‌ساله خود عنوان كرد و افزود: نگاه ما در اين سال‌ها، تبديل بانوان «از هدف توسعه» به «عاملان توسعه» بوده كه بحق جز اين نيز، به دور از‌ شأن والاي ايشان است.

هادي ذاكري، شهردار پيشين منطقه13 هم با بيان اينكه خدا را شاكرم كه توفيق خدمتگزاري به مردم متدين اين منطقه را به بنده عطا كرد، شرح مبسوطي از اقدامات و عملكرد صورت‌گرفته در زمينه رسيدگي به امور مساجد و برگزاري ملاقات‌هاي مردمي، تعامل با شوراياران، رسيدگي به ايتام و محرومان، نگهداشت شهر، عملكرد درآمدي و تحقق صد در صدي درآمد منطقه در حوزه نقد و غيرنقد، تكميل و آماده‌سازي‌ 167پروژه عمراني شامل احداث سراهاي محله، حسينيه شهداي كردستان، مجتمع كودكان بهمن، مزرعه گياهان دارويي، نورپردازي خيابان پيروزي و...، اقدامات صورت‌گرفته در تعريض خيابان پيروزي و... ارائه كرد.

کد خبر 346984

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha