همشهری آنلاین: سمیه عباس‌پور، کماندار کامپوند کشورمان در مرحله رده‌بندی رقابت‌های تیراندازی با کمان برابر کمانداری از کشور کره جنوبی شکست خورد و عنوان چهارم را کسب کرد.

S.Abbaspoor

سمیه عباس‌پور، کماندار کشورمان پس از پیروزی برابر نمايندگان آلمان و انگلیس وارد مرحله نیمه نهایی پيكارهای انفرادی کامپوند بانوان شد.

وي در این مرحله مقابل کمانداری از کشور چین شکست خورد تا برای کسب مدال برنز رقابت کند و در این مرحله برابر می سون کیم از کره جنوبی قرار گرفت و با شكست 140 بر 138 در جایگاه چهارم ایستاد.

در پایان رقابت‌های کامپوند نمایندگان چین به عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند و عنوان سوم هم به کماندار کره جنوبی رسید.

اما مجید کاکوش، تنها کماندار کشورمان در کلاس W1 تیراندازی با کمان، در اولين حضور خود در پارالمپيك، پس از شکست حریف فرانسوی خود در مرحله یک هشتم نهایی به یک چهارم نهایی صعود کرد و در این مرحله مقابل کمانداری از کشور جمهوری چک قرار گرفت و با امتیاز 142 بر 122 شکست خورد و از راه‌یابی به نیمه نهایی بازماند.

با پایان این دیدار، رقابت‌های کمانداران ایرانی در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک بسته شد و کمانداران کشورمان با دو نشان طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود پایان دادند.

ایران در دوره قبلي بازی‌های پارالمپیک موفق به کسب یک نشان طلا و یک نشان برنز انفرادی شده بود.

 

کد خبر 346603

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha