همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان با غلبه بر تیم میزبان به دیدار نهایی راه یافت و در فینال با شکست مقابل اوکراین به مدال نقره رسید.

Football ۷

تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران با ارائه نمایشی عالی و تحمیل شکست 5 بر 0 بر برزیل در مرحله نیمه نهایی، به فینال پارالمپیک صعود کرد.

ملی‌پوشان ایران در این بازی با ترکیب بابک صفری، هاشم رستگاری، لطف‌الله جنگجو، فرزاد مهری، حسین تیزبر، مهدی جمالی و رسول آتش‌افروز به میدان رفتند.

بدين ترتيب تیم ملی فوتبال هفت نفره فینالیست شد و در دیدار نهایی برابر اوکرایني به میدان رفت كه در بازي ديگر نیمه نهایی با 4 گل هلند را شکست داده بود.

در بازي نهايي امین‌اله مانی تیم ایران را با ترکیب اولیه بابک صفری، هاشم رستگاری، لطف‌الهه جنگجو، فرزاد مهری، حسین تیزبر، مهدی جمالی و جاسم بخشی به میدان فرستاد.

اين ديدار در وقت قانوني با نتيجه يك بر يك به اتمام رسيد. گل ايران را مهدي جمالي در دقيقه 80 به ثمر رساند. اما در وقت اضافه تيم اوكراين به يك گل ديگر دست يافت و بازي با همين نتيجه به پايان رسيد.

برزیل پیش از این دیدار موفق شد ۳ بر یک هلند را شکست دهد و به مدال برنز برسد.

نایب قهرمانی ایران در این دوره از مسابقات در حالی حاصل شده که فوتبال هفت نفره از دوره بعد از بازی‌های پارالمپیک حذف می‌شود.

تیم ملی فوتبال ۷ نفره

 

کد خبر 346588

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha