فرمانده نیروی قدس سپاه با صدور بیانیه‌ای به تلاش تفرقه‌افکنانه اخیر دشمنان درباره وی واکنش نشان داد.

سردار سلیمانی

 او در بيانيه‌اي كه صادر كرده است نوشته: با اهداي سلام و درود خالصانه به محضر رهبر معظم و حكيم انقلاب اسلامي و ملت شريف و عزيز ايران؛ در پاسخ به اظهارات تفرقه افكنانه اخير دشمن و مطالبي كه حول آن بيان و القا مي‌شود، عرض مي‌كنم جبهه دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي سخنان خود را همواره با هدف تفرقه و ايجاد تقابل بين صفوف متحد و يكپارچه مردم انقلابي و رشيد بيان مي‌كند؛ لذا هيچ‌گاه نبايد به آن توجه و اعتنايي كرد.

احتمالا اشاره سردار سليماني به اظهارات اخير دنيس راس سياستمدار كهنه‌كار آمريكايي است كه در دوره چندين رئيس‌جمهور، ازجمله باراك اوباما، رئيس‌جمهور فعلي آمريكا به‌عنوان مشاور فعاليت كرده است. راس اخيرا در گفت‌وگو با بخش انگليسي نشريه مجله عربستان سعي، در مرز گذاشتن بين سياست‌هاي دولت روحاني و همچنين فعاليت‌هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مبارزه با تروريسم گفته است واشنگتن بايد جناح حسن روحاني، رئيس‌جمهور فعلي ايران را تقويت و جناح قاسم سليماني، فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را تضعيف كند.

او گفته كه پيشنهاد من اين است اگر شما مي‌خواهيد بر موازنه قدرت اثر بگذاريد راهش كنار آمدن با كارهايي نيست كه قاسم سليماني در منطقه انجام مي‌دهد، بلكه بايد هزينه‌ها بر ايران به‌خاطر اقدامات سليماني را افزايش داد».

سردار سليماني در بيانيه خود آورده است: حقير سرباز صفر ولايت و نظام جمهوري اسلامي و ملت شجاع و عزيزتر از جانم بوده و ان‌شاء‌الله با استعانت از خداي سبحان تا آخر عمر در همين جايگاه «سربازي» خواهم بود. شايد اين بخش از بيانيه سردار سليماني اشاره به برخي اظهارنظرهاي داخلي است كه سردار سليماني را به‌عنوان يك نامزد انتخابات مطرح كرده و در مقابل مشاوران رئيس‌جمهور او را تهديد كرده بودند وارد كارزار انتخاباتي نشود. در مقطعي صادق زيباكلام، فعال سياسي اصلاح‌طلب مدعي شده بود كه «احمد‌ي‌نژاد» يا «قاسم سليماني» نامزد اصولگرايان در انتخابات رياست‌جمهوري ۹۶ خواهند بود. بعد از اين ادعا حسام‌الدين آشنا با نام بردن از محسن رضايي و محمدباقر قاليباف نوشته بود نگذاريم سردار سليماني را به كارزار كليد و گازانبر بكشانند. سردار سليماني نوشته است: از همه برادران و خواهران عزيزم خواهشمندم با بي‌اعتنايي به اظهارات فريبكارانه و تفرقه‌افكنانه دشمنان اجازه ندهند وقت ارزشمند خدمتگزاران اين ملت صرف اهداف و مقاصد شوم دشمنان شود.

کد خبر 346566

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha