چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۲
۰ نفر

زن جوان که به اتهام همدستی در قتل نوزاد ۲ماهه‌اش در زندان فلوریدا به سر می‌برد، به زندگی خود پایان داد.

خودکشی مادر بی‌رحم در زندان

صبح شنبه، زماني كه مأموران زندان براي سركشي راهي سلول او شده بودند با جسد بي‌جان وي روبه‌رو شدند كه كنار تخت افتاده بود.

اين زن 33ساله كه كريستن بيوري نام داشت متهم بود كه سال گذشته با همدستي شوهرش، پسر 2ماهه‌شان را به قتل رسانده بود. راز اين جنايت زماني فاش شد كه پدر و مادر كريستن نزد پليس رفتند و مدعي شدند كه بيش از 2هفته است كه نوه‌شان را نديده‌اند و هر وقت به خانه دختر و دامادشان مي‌روند، از او خبري نيست. با اظهارات زوج ميانسال، تيمي از مأموران براي تحقيق در اين‌باره راهي خانه كريستن و شوهرش شدند. اين زوج تحت بازجويي قرار گرفتند اما اظهارات ضد‌و نقيض آنها باعث شد كه مأموران پليس به ماجرا مشكوك شوند. كريستن و شوهرش در ابتدا مدعي شدند كه حال نوزادشان خوب است اما وقتي نتوانستند او را به پليس نشان دهند گفتند كه او در جريان يك تصادف مرده است. اما باز هم نتوانستند مداركي براي اثبات ادعايشان ارائه كنند و در نهايت ادعا كردند كه نوزادشان را به جايي دور برده و در آنجا رها كرده‌اند.

ماموران پليس كه مطمئن بودند زوج جوان حقيقت را از آنها مخفي مي‌كنند، با استفاده از سگ‌هاي تجسس شروع به جست‌وجو در آن حوالي كردند و ساعاتي بعد موفق شدند بقاياي جسد نوزاد 2ماهه‌ را كه پاي درختي در آن حوالي دفن شده بود پيدا كنند. بررسي‌هاي پزشكي قانوني از اين حكايت داشت كه نوزاد بر اثر اصابت ضربه به سرش جان باخته است. در چنين شرايطي زوج جوان تحت بازجويي قرار گرفتند و به قتل پسرشان اعتراف كردند. در اين ميان كريستن گفت: روز حادثه من و شوهرم بحث‌مان شد. طوري كه او عصباني شد و وقتي گريه‌هاي فرزندمان را شنيد عصباني‌تر شد. او چند ضربه به سر پسرمان زد و وقتي ديد مانعش نمي‌شوم، سر او را به زمين كوبيد و لحظاتي بعد پسرمان ساكت شد. وقتي فهميدم كه مرده است، دستپاچه شديم و تصميم گرفتيم راز جنايت را پنهان كنيم. براي همين جسدش را از خانه بيرون برديم و در نزديكي جنگل، پاي درختي دفن كرديم.

اعترافات مادر بي‌رحم در حالي بيان مي‌شد كه شوهر وي به نام جوزف واش، آن را تأييد كرد و به اين ترتيب مرد جنايتكار به اتهام قتل از نوع درجه يك راهي زندان شد. كريستن نيز مدتي بعد به اتهام تلاش براي گمراه كردن پليس، عدم‌جلوگيري از قتل فرزندش و عدم‌گزارش ماجرا به پليس در دادگاه محاكمه و به تحمل 25سال زندان محكوم شد. به اين ترتيب وي به زندان فدرال منتقل شد اما صبح شنبه زماني كه مأموران براي سركشي به سلولش رفته بودند با جسد وي روبه‌رو شدند. او دست به‌خودكشي زده بود اما هنوز معلوم نيست كه چگونه توانسته در زندان خودكشي كند.

کد خبر 346337

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha