دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف محموله پارچه‌های خارجی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

قاچاق پارچه

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان در امر قاچاق پارچه و انتقال به استان ‌های مرکزی کشور، بررسی و پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی و اطمینان از صحت موضوع، مأموران انتظامی ایست و بازرسی "مسجد حضرت ابوالفضل ایرانشهر" هنگام کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه کامیون باری مشکوک شدند و این خودروها را توقیف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها تعداد 6677 طاقه انواع پارچه خارجی قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد.

سردار رحیمی از دستگیری سه متهم در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: خودروهای توقیفی و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و اقتصاد ملّی با جدّیت و قاطعانه و در چارچوب قانون با قاچاقچیان کالا مبارزه خواهد کرد.

کد خبر 346156

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha