همشهری آنلاین: مرکز ارتباط با مشترکان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) با هدف توسعه دولت الکترونیک و عرضه چابک خدمات و تعامل دوسویه با مشترکان خدمات این سازمان و ارتقای رضایتمندی آنان راه اندازی شده است.

نیروهای مسلح

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، مدیر مرکز ارتباط با مشترکان ساتا به بهانه آغاز دومین سال فعالیت این مرکز با تاکید بر نقش راهبردی حوزه ارتباط با مشترکان در زنجیره خدمات ساتا گفت: لزوم تعامل و ایجاد ارتباط دوسویه با مشترکان ساتا و اطلاع رسانی صحیح و به موقع، پاسخگویی و راهنمایی، رسیدگی به مشکلات، شناخت نیازها و انتظارات ایشان بر اساس یک نظام یکپارچه و هدفمند برای بهبود مستمر فرآیندهای خدمتی و ارتقای رضایتمندی و اعتمادافزایی مشترکان از خدمات ارائه شده از مهمترین هدف های تشکیل مرکز ارتباط با مشترکان است.

وی درباره خدمات این مرکز گفت : درگاه های ارتباطی شامل تلفن تماس 09621، پیامک با شماره 10009621، سامانه پاسخگویی الکترونیک به نشانی WWW.ESATA.IR نمابر با شماره 02188464072، صندوق پستی به نشانی 15441-16317 و پست الکترونیکی به نشانی 09621@ESATA.IR می باشد و مشترکان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح می توانند، پرسش ها، انتقادات، درخواست ها، شکایت ها و پیشنهادات خود در حوزه های خدمات بازنشستگی، بیمه درمانی و بیمه های قانونی و اختیاری را بوسیله این درگاه ها مطرح و پیگیری کنند.

سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) ماموریت و فلسفه وجودیش ارائه خدمات با محوریت نظام بیمه ای - حمایتی است و مشترکان خدمات این سازمان؛ بازنشستگان و کارکنان نیروهای مسلح و خانواده هایشان می باشد.

کد خبر 346129

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha