همشهری آنلاین: سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی در مقابل قطر پیروز نشد بلکه آنها شکست خوردند گفت با هوشیاری می‌تواند حداقل یک امتیاز از چین گرفت.

جلال طالبی

جلال طالبی در گفت‌وگو با ایسنا، درپاسخ به این سوال که دیدار تیم ملی ایران برابر چین را چگونه ارزیابی می‌کند، بیان کرد: بازی نخست ایران برابر قطر مورد پسند علاقمندان به فوتبال نبود. به هرحال بازی اول بود و گذشت و معتقدم که ما قطر را نبردیم بلکه قطر به ما باخت.

وي افزود: تیم ملی مشکلاتی داشت که امیدوارم تا بازی با چین برطرف شود. قطعا در بازی مقابل چین استراتژی تیم ملی متفاوت خواهد بود. ما در مقابل قطر در خانه بازی می‌کردیم و باید می‌بردیم ولی در مقابل چین میزبان نیستیم و طبیعتا محتاط‌تر بازی می‌کنیم.

سرمربي اسبق تيم ملي اظهار داشت:‌تدابیر کی‌روش هم که مقابل همه تیم‌ها محافظت از دروازه‌ است و انتظار می‌رود تیم ملی به همین دلیل در مقابل چین به ضد حمله فکر کند. از طرفی تیم چین برابر کره نشان داد که بازی سرعتی را به خوبی اجرا می‌کند و با توجه به شکستش در آن بازی نمی‌خواهد بازهم امتیاز از دست بدهد و مطمئنا اگر هشیار باشیم می‌توانیم حداقل یک امتیاز را کسب کنیم.

کد خبر 345400

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha