جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارشناس فوتبال ایران می‌گوید این تیم ایران برابر چین باید به سیستم کی‌روش بازگردد. او معتقد است که پیروزی مقابل قطر مهمتر از انجام بازی خوب اما نتیجه‌ی بد بود.

mohases

مرتضی محصص کارشناس داوری فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از دیدار تیم ملی ایران برابر قطر که با برتری یک بر صفر شاگردان کی‌روش به پایان رسید چیست؟ گفت: به لحاظ نتیجه خیلی اتفاق خوبی رخ داده است. یعنی نتیجه بازی با اعتبار تیم ملی و اعتبار تیم ملی قطر همگن است. هرچند که اعتبار فوتبال ایران از قطر بیش از دو گل است. تیم ملی ایران در این دیدار نشان داد که کمی نیاز به زمان دارد. این بازی اول بود و مشخصا در بازی اول بازیکنان استرس زیادی دارند. این استرس با حضور پرتعداد تماشاگران بیشتر هم می‌شود.

وی افزود: مشخصا برای تیم ما برد در این بازی خیلی مهم‌تر از کیفیت بازی بود اگر می‌باختیم و خوب بازی می‌کردیم چه کسی از تیم تعریف می‌کرد. البته ما در 15 دقیقه پایانی خیلی خوب بازی کردیم. بعد از گل نخست اعتماد به نفس تیم ما بالا رفت هرچند که معتقدم داور یک پنالتی برای تیم ما نگرفت. در کل شروع خوبی برای این تورنمنت بود و به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم. عقیده من این است که تیم ملی باید مالکیت بیشتری بر توپ داشته باشد و زودتر تیم حریف را صاحب شود. قطر برای مساوی آمده بود و می‌توانست نتیجه خیلی بد باشد.

کارشناس فوتبال ایران در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به بازی این تیم برابر چین چیست؟ گفت: امیدوارم مقابل چین به سیستم کی‌روش برگردیم که شامل دفاع متمرکز و ضد حمله است. ما چون در خانه حریف هستیم بهتر است که این روش را پیگیری کنیم. بازی چین و کره را اگر دیده باشید متوجه می‌شوید که چین تیم بسیار خطرناکی است. تیمی که با دو تعویض دو گل می‌زند. باید مقابل آن‌ها با یک دفاع منسجم وارد زمین شویم تا بتوانیم دست پر از زمین بیرون بیاییم.

کد خبر 345129

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha