زن جیب‌بر همیشه مکان‌های شلوغ را برای اجرای نقشه سرقت‌هایش انتخاب می‌کرد.

متهم

او آخرين بار با حضور در مراسم تشييع پيكر داوود رشيدي، شروع به سرقت از شركت‌كنندگان در مراسم كرد اما هنگام سرقت از هشتمين نفر دستگير شد.اين زن 25ساله كه پريسا نام دارد، هفتم شهريور درحالي‌كه سرتاپا مشكي پوشيده بود راهي تالار وحدت شد و با حضور در ميان افرادي كه براي تشييع پيكر داوود رشيدي آمده بودند، سرقت‌هايش را شروع كرد.

او با سوءاستفاده از ازدحام جمعيت، خودش را به طعمه‌هايش نزديك مي‌كرد و با هل دادن آنها، دستش را داخل كيف يا جيب آنها كرده و به راحتي موبايل‌شان را سرقت مي‌‌كرد. پريسا با اين شگرد از چند نفر سرقت كرد تا اينكه يكي از شركت‌كنندگان در مراسم به رفتار او مشكوك شد و با ديدن لحظه سرقت، ماجرا را به پليس اطلاع داد.

پس از آن مأموران حاضر در محل وارد ماجرا شدند و با زيرنظر گرفتن زن جوان، هنگامي كه قصد سرقت گوشي تلفن همراه يكي از شركت‌كنندگان را داشت دستگير كردند. با كشف 7 گوشي تلفن همراه از اين زن مشخص شد كه وي همه اين گوشي‌ها را از شركت‌كنندگان در مراسم سرقت كرده است كه در ادامه تمامي شاكيان شناسايي شدند و با حضور در اداره پليس از پريسا به اتهام سرقت شكايت كردند.

به اين ترتيب متهم به دستور بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه11 تهران در اختيار پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران قرار گرفت و مشخص شد كه وي يكي از مجرمين سابقه‌دار در زمينه جيب‌بري است كه پيش از اين نيز 7بار به جرم سرقت دستگير و راهي زندان شده است. به گفته سرهنگ حمدالله عليزاده، رئيس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران پريسا در جريان بازجويي‌ها به سرقت و جيب‌بري اعتراف كرد و افرادي كه از سوي اين زن هدف سرقت قرار گرفته‌اند مي‌توانند با مراجعه به پايگاه هشتم پليس آگاهي از او شكايت كنند.

کد خبر 345193

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha