دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به بلامانع بودن نمایش فیلم «فروشنده» در سانس ۶:۴۵ صبح در سینما آزادی گفت: هفته‌ی آینده برای قیمت بلیت فیلم‌ها در سینماهای مدرن تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش ايسنا؛ غلامرضا فرجی درباره‌ی مصوبات جلسه‌ی دوشنبه هفتم شهریورماه شورای صنفی نمایش گفت: قیمت بلیت فیلم «فروشنده» به همان رقم قبلی برگشت، اما برای بررسی قیمت بلیت‌ها در سینماهای مدرن در جلسه‌ی هفته‌ی آینده شورا تصمیم‌گیری می‌شود.

او همچنین درباره‌ی اینکه سینما «آزادی» سانس 6:45 صبح را برای اکران «فروشنده» در نظر گرفته است، بیان کرد: تعداد و سانس‌های نمایش‌دهنده‌ی فیلم‌ها طبق تعریف آیین‌نامه‌ مشخص است و این مسئله مانعی ندارد چرا که فقط از 12 شب به بعد است که سینماها باید طبق دستورالعمل وزارت ارشاد عمل کنند،‌ اما از 6 صبح به بعد مشکلی نیست.

فرجی درباره‌ی مصوبات جلسه‌ی شورا هم گفت: فیلم «سایه‌های موازی» به کارگردانی اصغر نعیمی از 10 شهریورماه در سرگروه سینمایی «زندگی» به جای فیلم «امکان مینا» نمایش داده می‌شود و فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی هم از همین تاریخ در گروه آزاد اکران می‌شود.

او اضافه کرد: سقف تعداد هفته‌های فیلم «بارکد» هم با توجه به آیین‌نامه‌ی شورای صنفی نمایش تمام شده و این فیلم درکل سینماهای تهران تعویض می‌شود.

کد خبر 344786

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha