همشهری آنلاین: معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دبیر جشنواره "آشتی با طبیعت" گفت: کار پاکسازی ساحل مروارید دریای خزر و همچنین منطقه گردشگری دیلمان توسط جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحدهای خلخال، رشت، لاهیجان و سیاهکل به اتمام رسید.

پاکسازی سواحل خزر توسط دانشجویان دختر دانشگاه‌ آزاد

به گزارش ايسنا، دکتر تیمور آمار در حاشیه برگزاری جشنواره "آشتی با طبیعت" با بیان این که کار پاکسازی ساحل مروارید دریای خزر و همچنین منطقه گردشگری دیلمان با حضور 50 نفر از دانشجویان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره مسیری برای تعامل بهتر انسان و محیط است و در این راه سعی شده تا از توان دانشجویان علاقه‌مند، جهت آموزش عملی و گسترش فرهنگ زیست محیطی استفاده شود.

وی با یادآوری این نکته که رسالت اصلی دانشگاه آموزش است ابراز امیدواری کرد که این جشنواره گام موثری در رسیدن به این هدف باشد.

دکتر آمار در پایان خاطر نشان کرد: مشابه این حرکت فرهنگی اجتماعی در هر هفته و تا پایان شهریور سال جاری ادامه می‌یابد و در هر برنامه، دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان میزبان یکی از گروه‌های دانشجویی اعزامی از سایر دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور است و با توجه به وضعیت اقلیمی و هماهنگی با دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به پاکسازی محیط زیست مبادرت می‌شود.

کد خبر 344007

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha