همشهری‌آنلاین: نمایش‌های دومین "مهرواره‌ تئاتر ماه" زیر نظر مصطفی محمودی و با همراهی منتقدان برجسته‌ی تئاتر کشور مانند صمد چینی‌فروشان و بهزاد صدیقی برگزار می‌شود.

 تمامی نمایش‌های دومین "مهرواره‌ تئاتر ماه" (رپرتوآر تئاتر مراکز استانی حوزه هنری) با مدیریت مصطفی محمودی، منتقد و مدرس تئاتر مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرند.

جلسه‌ نقد و بررسی نمایش "کاست محزون" به نویسندگی و کارگردانی محسن مسلمیان از استان چهارمحال و بختیاری با حضور مصطفی محمودی و بهزاد صدیقی، رئیس هیت مدیره‌ کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه تئاتر روز دوشنبه اول شهریورماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان مي‌توانند بعد از اجرای نمایش در ساعت 19:30 در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری در اين جلسه شركت كنند.

جلسه‌ نقد و تحلیل نمایش "اینجا خونه منه" به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی از استان اصفهان نیز با حضور مصطفی محمودی و صمدچینی‌فروشان،مدرس و منتقد پیشکسوت تئاتر روز سه‌شنبه دوم شهریورماه بعد از اجرای نمایش در ساعت 18 در تماشاخانه‌ ماهبرگزار می‌شود.

به گزارش صحنه،برنامه‌ی جلسه‌هاي نقد دیگر نمایش‌ها در هفته‌های آتی اعلام خواهد شد.

یاد‌آور می‌شود دومین "مهرواره‌ تئاتر ماه" با اجرای 9 اثر نمایشی از برگزیدگان تولیدات مراکز استانی حوزه هنری، از 31مرداد تا 16مهرماه 95 به دبیری توحید معصومی در تماشاخانه‌های "مهر" و "ماه" برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه‌ بلیت می‌توانند به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌ 88804072 داخلی 108 تماس بگیرند.

کد خبر 343990

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha