شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی ستاد فرماندهی عملیات مشترک نیروهای عراقی روز شنبه از اهالی شهر موصل خواست تا با آغاز عملیات آزادسازی موصل در منازل خود بمانند و شهر را ترک نکنند.

درخواست ارتش عراق از ساکنان موصل | پس از آغاز عملیات آزادسازی شهر را ترک نکنید

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه از نینوا، یحیی رسول سخنگوی ستاد فرماندهی عملیات مشترک نیروهای عراقی افزود: ما از اهالی موصل می خواهیم برای تشخیص هویت عناصر داعش از غیر نظامیان در منازل خود بمانند.

وی تاکید کرد که ما اطلاعات کاملی از عناصر داعش در موصل داریم و هر روز نیز این اطلاعات به روز می شود و در نتیجه جای نگرانی برای اهالی شهر موصل وجود ندارد.

رسول همچنین از اهالی موصل خواست تا از مواضع عناصر داعش و مخفیگاه های آن ها دور شوند، چرا که این مواضع از اهداف نیروهای عراقی است.

سخنگوی عملیات مشترک نیروهای عراقی در خصوص آغاز عملیات آزادسازی موصل گفت: عملیات آزادسازی موصل در آینده بسیار نزدیک آغاز خواهد شد و نیروهای عراقی در تدارک برای آغاز عملیات آزادسازی این شهر هستند.

پیشتر نیز وزیر دفاع عراق از آغاز عملیات آزاد سازی موصل در آینده ای نزدیک خبر داده بود.

نیروهای عراقی و کُرد با پشتیبانی نظامی و مستشاری نیروهای ائتلاف به فرماندهی واشنگتن، از ماه ها پیش عملیات نزدیک شدن به موصل را که در ژوئن 2014 (خرداد/ تیر 93) به تصرف داعش درآمد، آغاز کرده اند

کد خبر 343796

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha