همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کشور ما در نزدیکی کانون حضور داعش در منطقه است و در حالی که کشورهای همسایه ایران در نا امنی به سر می برند به برکت ولایت فقیه و مردمی آگاه در امنیت و آسایش زندگی می کنیم.

رمضان شریف

به گزارش ایرنا، سردارسرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای سادات کاشان در مسجد خالوی این شهرستان اظهار کرد: برخی کشورهای اروپایی که خود داعش را ساختند اکنون این گروه بلای جان آن ها شده است و آن ها برای حفظ امنیت یک بازی فوتبال در وحشت به سر می برند و این در حالیست که ادعای امن بودن دارند.

وی با اشاره به این که امروز جامعه ما در معرض تهاجم فرهنگی حساب شده دشمن قرار دارد بیان کرد: دشمنان ما می خواهند از دریچه ماهواره، اینترنت و فضای مجازی، مردم ایران را از فرهنگ دینی و اهل بیت فاصله دهند.

وی با بیان این که دشمنان می خواهند فرهنگ غربی را در جامعه ما رواج دهند بیان کرد: شاه بیت فرهنگ غربی لذت دنیا و به فکر خود بودن است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران افزود: دشمنان با رواج فرهنگ غربی می خواهند بنیان خانواده ها را متزلزل کنند و جامعه ای خاموش، بی تحرک و افسرده مانند جامعه های خود که در آن اثری از پیشرفت، علم و آرمان های شهدا نیست به وجود آورند.

وی با اشاره به این که دشمنان پس از 37 سال به برکت فرهنگ دینی و اسلامی ما راه به جایی نبردند افزود: همه خواسته امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب و شهدای گرانقدر این است که جامعه ای مستقل با فرهنگ دینی و اسلامی داشته باشیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت های گروه تروریستی منافقین در کشتار 17 هزار ایرانی از قشرهای مختلف اشاره کرد و گفت: این گروهک تروریستی که مورد حمایت حمایت برخی از کشورهای اروپایی و عربی قرار دارد در زمان جنگ تحمیلی در جبهه دشمن علیه کشور ما می جنگید و جوانان ما را به شهادت می رساند اما اکنون می بینیم پس از این همه فجایع باز برخی کشورها به دنبال احیای این گروه برای مقابله با نظام اسلامی ایران هستند.

وی با تاکید بر این که شهدا برای فرهنگ و کشور ما افتخار آفریدند تصریح کرد: در وصیت نامه های شهدا سه خواسته مشترک از ما که بازماندگان غافله شهادت هستیم شده است و آن ها ترویج فرهنگ دینی، اطاعت از ولی فقیه زمان و مسلمان و مومن بودن است که باید به آنها اهتمام ورزیده شود.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان یادواره های شهدا خاطرنشان کرد: امیدواریم با برپایی این یادواره ها و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و ادامه راه آن ها بتوانیم دین خود را به شهدا و امام راحل ادا کنیم.

یادواره 163 شهید سادات و 90 شهید پایگاه بسیج شهید آیت الله غفاری حوزه امام حسین (ع) سپاه کاشان به مدت دو شب با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در مسجد « خالو» کاشان برگزار شد.

شهرستان کاشان بیش از یک هزار و 700 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

کد خبر 342939

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha