همشهری آنلاین: فرهنگسرای انقلاب اسلامی اختتامیه نخستین مسابقه عکس سلفی«من و دوست اربعینی ام» را همزمان با میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) و تنها ۱۰۰ روز مانده به اربعین حسینی در تالار ایوان شمس برگزار می‌کند.

به گزارش مهر، در این آیین که شنبه ۲۳ مرداد با اجرای علی ضیاء و با حضور خادمان حرم رضوی و چهره‌های فرهنگی و هنری همچون حمید رضا برقعی شاعر، هادی مقدم دوست نویسنده و کارگردان، امید مهدی نژاد شاعر، نویسنده و طنزپرداز، محمد رضا شفیعی تهیه کننده سینما و تلویزیون، وحید چاووش مستند ساز، مجید خسرو انجم طراح و کاریکاتوریست و مرتضی درخشان فعال فضای مجازی به همراه جمعی از شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین برگزار می شود برگزیدگان مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی ام» معرفی و از آنها تقدیر می‌شود.

پیش از این شرکت کنندگان با ارسال عکس‌های خود در قالب کمپین «عشاق الحسین(ع) »، عکس سلفی خود با زائرین اربعین و میزبانان عراقی را برای شرکت در این مسابقه ارسال کرده بودند و فرهنگسرای انقلاب اسلامی عکس های دریافت شده را در صفحه اینستاگرام عشاق الحسین(ع) به نمایش گذاشت.

در این مراسم حمید رضا برقعی شاعر آیینی به شعر‌خوانی می‌پردازد و گروه سرود «نسیم قدر» به اجرای آثاری در مدح حضرت رضا(ع)، اربعین و مدافعان حرم می‌پردازد.

در بخش دیگری از این مراسم خادمان رضوی همراه با پرچم مقدس آستان مقدس امام رضا (ع) در این آیین حضور خواهند داشت و از مهمانان با نمک متبرک پذیرایی می‌کنند. مهمانان این برنامه با چای عراقی و به سبک اربعین حسینی پذیرایی می شوند.

رونمایی از هدیه ویژه شرکت کنندگان در مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» به آستان مقدس حضرت اباعبدالله و نماینده سفارت عراق بخش دیگری از این برنامه خواهد بود.

در پایان با قرائت بیانیه هیات داوران از برگزیدگان بخش مردمی و برگزیدگان داوری این مسابقه تقدیر خواهد شد. در حاشیه این برنامه می‌توانید گوشه ای از تصاویر این کمپین را در قالب نمایشگاه عکس ببینید.

کد خبر 342925

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha