مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس فراکسیون مدیریت شهری گفت : تعامل دولت و شهرداری تهران در دوسال گذشته تعامل مطلوبی نبوده است و روابط فی مابین باید به نوعی با اعتماد متقابل اصلاح شود.

دکتر محمد خوش چهره در گفتگو با مهر ضمن اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: فراکسیون مدیریت شهری می کوشد با استفاده از اهرم مجلس اختلاف نظرها و چالش های موجود را برطرف کند تا فضا را برای ایجاد یک تعامل سازنده آماده سازد.

وی به وجود اخلاف نظرها و چالش های بین دولت و شهرداری در دوسال گذشته اشاره کرد و افزود:درآمد و بودجه شهرداری، مونوریل،حمل و نقل شهری و مترو موضوعاتی بوده اند که به خوبی، نبود یک تعامل مطلوب را در این بین نشان می دهد.

نماینده مردم تهران در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فراکسیون مدیریت شهری برآن است تا از ظرفیت های شوراهای شهر نیز در این بین استفاده کند که برگزاری جلسات مشترک با شورایاریها  و نمایندگان شهرداریهای کلان شهرهای کشور نیز در همین راستا است.

رئیس فراکسیون مدیریت شهری یادآور شد: با توجه به برگزاری جلسه امروز که با حضور مهندس چمران،رئیس شورای شهر تهران تشکیل شد امیدواری زیادی را نسبت به ایجاد همکاری و همدلی  بین نهادهای مختلف داریم که امیدواریم با  توجه به مدت کوتاه باقی مانده برای مجلس در دوره فعلی امکان تحقق آن میسر شود.

کد خبر 34220

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز