دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی خوزستان در ستاد فرماندهی انتظامی این استان تشییع و خاکسپاری شد.

تشییع

امام جمعه موقت اهواز در این آیین گفت: امنیت، آرامش و اقتدار کنونی نظامی اسلامی ما در سراسر جهان بی نظیر بوده و این شرایط تنها به برکت خون پاک شهیدان به دست آمده است.

حجت الاسلام سید عبدالحسن حسن زاده اظهارکرد: شهدای گمنام دوران دفاع مقدس اگرچه برای ما ناشناس هستند اما در دل تمامی مردم ولایتمدار این مرزو بوم جای داشته و با گذشت سال ها همچنان شاهد حضور پرشور مردم در آیین تشییع این شهدای والا مقام هستیم.

وی با بیان اینکه عزتی که این شهدا برای میهن اسلامی ما به همراه آوردند درتاریخ ماندگار شد ادامه داد: جامعه ای که اهل جهاد در راه خدا باشند همواره سرفراز بوده و جامعه ای که از این راه خارج هستند محکوم به ذلت هستند.

وی افزود: کشور اسلامی ما اکنون به برکت خون پاک شهدا نه تنها در منطقه بلکه در تمامی جهان سربلند است، و حتی برخی از کشورهای غربی به رغم غروری که دارند در بیشتر موارد در برابر نظام اسلامی ما و عزت مردم شریف ایران سر تعظیم فرود می آورند و این اقتدار را مرهون خون پاک این شهدای والا مقام هستیم.

وی گفت: اگر رشادت های بزرگ مردان میهن اسلامی در سوریه و عراق به هر عنوانی که حضور دارند، نبود اکنون بغداد و دمشق در دستان تکفیری های جنایتکار بود.

به گزارش ایرنا پیکر مطهر این شهید والا مقام روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان انتظامی و نظامی منطقه، از جمله آیت ا... محسن حیدری یکی از نمایندگان مردم خوزستان در خبرگان رهبری، فرج ا... خبیر معاون استاندار خوزستان در ستاد فرماندهی استان خوزستان خاکسپاری شد.

این شهید گمنام که 20 ساله سن داشت در عملیات خیبر در جزیره مجنون در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده بود.

این شهید والامقام دومین شهید گمنامی است که در این مرکز به خاک سپرده می شود.

این شهید گمنام یکی از 127 شهید تازه تفحص شده از دوران دفاع مقدس و عملیات خیبر است که سهم خوزستان پنج شهید گمنام والا مقام بود.

همچنین پیش از این پیکرمطهر چهارشهید گمنام در شهر دارخوین شادگان، و بخش ترکالکی گتوند همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در خوزستان تشییع و خاکسپاری شد.

کد خبر 341819

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha