همشهری آنلاین: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکرهای مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس عصر شنبه روی دستان مردم مومن و عزادار شهر دوراهک استان بوشهر تشییع و به خاک سپرده شدند.

شهید

به گزارش ایرنا، امام جمعه دیر دراین آیین گفت: آرامش، عزت، استقلال و آزادی کشور مدیون خون پاک شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ست.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: تا زمانیکه روحیه ایثارگری و قدرشناسی از شهدا در میان مردم وجود دارد، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و باید قدردان شهدای دفاع مقدس و خانواده آنان باشیم.

فرمانداردیر در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم شهرستان در استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری پیکرهای این دو شهید به خبرنگار ایرنا گفت: آرامش، امنیت امروز کشور مدیون رشادت ها و فداکاری های شهداست.

حمزه اعتماد با تاکید بر ادامه راه شهدا افزود: امروز بیشتر از پیش باید با ادامه راه شهدا، خالصانه در راه آبادسازی این کشور شهید پرور و حفظ ارزشهای اسلامی قدم برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا شهرستان دیر گفت: استقبال باشکوه مردم از پیکر شهدای گمنام و میزبانی از لاله های دوران دفاع مقدس ابتدا از شهر بردخون آغاز و سپس وداع با این دو شهید در شهرهای دیر و بردستان صورت گرفت.

سرهنگ میرزا احمدی گفت: این دو شهید گمنام ۲۲ و ۲۳ ساله در تک دشمن در منطقه عملیاتی فاو و عملیات کربلای چهار به فیض شهادت رسیده اند.

وی با بیان اینکه حضور در این مراسم علاوه بر بیعت مجدد با آرمان های شهدا، یاد و خاطره آنان را برای همیشه در دل ها زنده نگاه خواهد داشت.

احمدی یادآورشد: دوراهک از توابع شهرستان دیر در دوران هشت سال دفاع مقدس 13 شهید والامقام تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهر دوراهک از توابع شهرستان دیر در فاصله 180 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

 

کد خبر 341690

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha