همشهری آنلاین: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکرهای مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس عصر شنبه روی دستان مردم مومن و عزادار شهر دوراهک استان بوشهر تشییع و به خاک سپرده شدند.

شهید

به گزارش ایرنا، امام جمعه دیر دراین آیین گفت: آرامش، عزت، استقلال و آزادی کشور مدیون خون پاک شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ست.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: تا زمانیکه روحیه ایثارگری و قدرشناسی از شهدا در میان مردم وجود دارد، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و باید قدردان شهدای دفاع مقدس و خانواده آنان باشیم.

فرمانداردیر در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم شهرستان در استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری پیکرهای این دو شهید به خبرنگار ایرنا گفت: آرامش، امنیت امروز کشور مدیون رشادت ها و فداکاری های شهداست.

حمزه اعتماد با تاکید بر ادامه راه شهدا افزود: امروز بیشتر از پیش باید با ادامه راه شهدا، خالصانه در راه آبادسازی این کشور شهید پرور و حفظ ارزشهای اسلامی قدم برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا شهرستان دیر گفت: استقبال باشکوه مردم از پیکر شهدای گمنام و میزبانی از لاله های دوران دفاع مقدس ابتدا از شهر بردخون آغاز و سپس وداع با این دو شهید در شهرهای دیر و بردستان صورت گرفت.

سرهنگ میرزا احمدی گفت: این دو شهید گمنام ۲۲ و ۲۳ ساله در تک دشمن در منطقه عملیاتی فاو و عملیات کربلای چهار به فیض شهادت رسیده اند.

وی با بیان اینکه حضور در این مراسم علاوه بر بیعت مجدد با آرمان های شهدا، یاد و خاطره آنان را برای همیشه در دل ها زنده نگاه خواهد داشت.

احمدی یادآورشد: دوراهک از توابع شهرستان دیر در دوران هشت سال دفاع مقدس 13 شهید والامقام تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهر دوراهک از توابع شهرستان دیر در فاصله 180 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

 

کد خبر 341690

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha