همشهری آنلاین: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس هرکدام بر اساس قوانین و مقررات خاص خود زمان‌بندی مشخص می شوند.

به گزارش ايرنا، محمدحسین مقیمی معاون سياسي وزير كشور گفت: طبق برنامه زمان بندی اقدامات لازم را برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در سال 1396 دنبال می کنیم با توجه به این که شورای نگهبان پیشنهاد وزارت کشور برای برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت ماه سال آینده را تایید کرد طبق برنامه زمان بندی کارها را سامان می دهیم.

وی ادامه داد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی هرکدام قوانین و مقررات خاص خود را دارد که براساس این قوانین برنامه زمان بندی مشخص می شود.

معاون سیاسی وزیر کشور یادآور شد: با توجه به این که انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم براساس قانون، داوطلبان باید 6 ماه قبل از زمان نام نویسی استعفا دهند که در این زمینه اطلاعیه‌ای صادر خواهد شد.

مقیمی همچنین درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در سال آینده اظهارداشت: در این زمینه آمادگی خود را به شورای نگهبان اعلام کرده ایم و منتظر پاسخ این شورا هستیم.

کد خبر 341675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha