همشهری آنلاین: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در صورت اثبات تخلفات مدیران بنیاد شهید، حق نام بردن از هیچ شخصی را نداریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس و دادستان دیوان محاسبات کل کشور با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه 25 پرونده‌ای که رحیمی رئیس سابق دیوان محاسبات درموضوع فیش‌های حقوقی مطرح کرد در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: دادستان دیوان محاسبات کل کشور در حال بررسی این پرونده‌هاست و باید موضوع را از آنها پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: ما در تمام موضوعات ورود کرده‌ایم و پرونده‌های زیادی را در دست داریم اما به دلیل حفظ حیثیت مدیران اطلاع‌رسانی نکرده‌ایم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه اکنون پرونده اماکن در فرودگاه‌ها را مورد رسیدگی قرار داده‌ایم، گفت: ما درحال برنامه‌ریزی هستیم تا در مورد واگذاری اماکن در فرودگاه‌ها از VIP تا صرافی‌ها را مورد بررسی قرار دهیم تا ببینیم این اماکن تحت چه شرایطی و به چه کسانی واگذار شده است.

وی ادامه داد: اکثر اماکن واگذار شده به خود بازنشستگان و خانواده‌های آنها انجام شده که امیدواریم در این مورد به نتیجه خوبی برسیم.

قاضی سراج همچنین با اشاره به پرونده بانک دی نیز گفت: گزارشی در رابطه با بانک دی تهیه و به مراجع مربوطه ارسال شده است که مراجع مربوطه در مورد آنها تصمیم خواهد گرفت.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تخلفاتی از مدیران بنیاد شهید مانند زریبافان برای سازمان بازرسی اثبات شده است یا خیر، گفت: این حوزه ربطی به سازمان بازرسی ندارد، این امر مربوط به کمیسیون تحقیق بوده و از آنها باید سوال کنید البته در صورت ثابت شدن هم ما حق نام بردن از هیچ شخصی را نداریم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به مدیران بانک دی نیز گفت: مراجع مربوطه در مورد آنها تصمیم خواهند گرفت.

کد خبر 341142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha