همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به فعالیت برخی از گروه های تروریستی در خاک پاکستان گفت: جلوگیری از فعالیت این گروه ها را به طور جدی از پاکستان مطالبه کرده ایم و قول می دهیم انتقام خون همرزمان خود را بگیریم.

قاسم رضایی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی با اشاره به اینکه اراده قانون گذاران بر تقویت مرزها است، گفت: خوشبختانه با وجود ناامنی در کشورهای همسایه، از مرزهای امنی برخورداریم و مرزبانان ما با تمام توان اجازه ورود و فعالیت تروریست ها را نخواهند داد.

وی افزود: بیشترین قاچاق کالا را در جنوب و شمال غرب کشور داریم و با توجه به شعار سال، مقابله با قاچاق کالا در دستور کار جدی مرزبانان است؛ کشفیات کالاهای اساسی در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل بالای 10 برابر بوده است.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: شهادت شکوفا شدن است و امروز با شهادت 'رضا ایرانی' بار دیگر رشادت های مرزبانان برای ما یادآور شد، بی شک مرزبانان و شهدایی که با نثار جان خود امنیت را برای هموطنانمان به ارمغان آوردند در دعا و مناجات مردم سهیم هستند.

سردار رضایی با اشاره به اینکه 70 تا 80 گروه تروریستی در خاک پاکستان مشغول فعالیت هستند، گفت: ما مقابله با این گروه ها را به طور جدی از پاکستان مطالبه کرده ایم و دولت پاکستان باید پاسخگوی خانواده شهدا باشد و قول می دهیم انتقام همرزمان خود را بگیریم.

براساس این گزارش، فرمانده مرزبانی ناجا به اتفاق هیاتی از ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان سپاه استان آذربایجان غربی به منظور بررسی وضعیت مرزهای شمال غرب کشور از ارتفاعات قندیل و جاسوسان بازدید کردند.

سردار رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در جمع کارکنان سپاه اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با هدایت های الهی مقام معظم رهبری در مسیر اعتلا پیش می رود و همین موضوع باعث شده دشمنان در صدد ضربه زدن به کشور و نظام باشند.

وی افزود : ولایت مداری مردم و هوشیاری نیروهای مسلح موجب شد نه تنها دشمنان نتوانند کشورمان را تضعیف کنند بلکه هر روز بر اقتدار مان افزوده شد.

فرمانده مرزبانی ناجا همچنین با تشریح وضعیت امنیتی کشورهای خاورمیانه ، به امنیت و ثبات پایدار کشورمان اشاره کرد و افزود: درخشش ایران اسلامی در منطقه پر آشوب خاورمیانه را مدیون تلاش ها و ایثارگری رزمندگان هستیم که در سخت ترین شرایط جوی در برابر هجوم مستکبران و بعثی ها ایستادگی کردند و ما نیز برای استمرار این آرامش و امنیت باید راه آنان را ادامه دهیم.

این مقام عالی رتبه در مرزبانی کشور گفت :منطقه قندیل و جاسوسان که امروز شما در آن حضور دارید سال ها قبل از انقلاب در دست گروه های تجزیه طلب بود ، اما قدرت ایمان ، اراده و روحیه انقلابی نیروهای نظامی و انتظامی این گروه های تروریستی را به عقب راند و شکست داد.

کد خبر 340895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha