همشهری آنلاین: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از افزایش و کاهش نرخ تعدادی از محصولات این گروه بر اساس مجوز شورای رقابت خبر داد.

SAIPA

ایرنا به نقل از سایپا نوشت: رضا تقی‌زاده با تاکید بر اینکه از خردادماه سال 1393 تاکنون موضوع افزایش نرخ خودروها مسکوت مانده بود، گفت: پس از گذشت دو سال، شورای رقابت مجوز افزایش نرخ تعدادی خودرو و دستور کاهش نرخ را برای تعدادی دیگر صادر کرد. بر همین اساس شرکت سایپا نیز همچون سایر خودروسازها همین روش را در پیش گرفته است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به انجام طرح واگذاری خودرو با وام بدون بهره گفت: سایپا به عنوان پیشرو برای نخستین بار اقدام به فروش خودرو با تسهیلات بدون بهره کرده که باعث کاهش قیمت تمام شده خودرو شده است.

وی افزود: سیاست‌های اعمالی شرکت سایپا در دو سال گذشته از جمله اجرای طرح اعطای تسهیلات بدون بهره که مصداق عملی عملیات بدون ربا است، باعث شد تا قیمت تمام شده خودرو برای مشتریان اعتباری 10 میلیون ریال کاهش داشته باشد.

تقی‌زاده اضافه کرد: بر اساس مصوبه شورای رقابت که از چهارم خردادماه اعلام شده، خودروهای سایپا 111، 131 و 132 افزایش قیمت و خودرو سایپا 141 کاهش قیمت داشته است.

وی با اشاره به اینکه سهم بازار سایپا در بین خودروسازان حدود پنج درصد افزایش داشته و به 38.5 درصد رسیده است گفت: این شرکت در نظر دارد سهم خود در بازار را به 42 درصد برساند.

کد خبر 340578

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha