مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
۰ نفر

مراسم تشییع پیکر آتش‌نشان فداکار، شهید علی قانع، صبح روز گذشته از مقابل خانه وی و سپس خیابان بهشت به سمت آخرین منزل برگزار شد.

تشیع جنازه

در مراسم تشييع اين شهيد كه با حضور گسترده شهروندان و آتش‌نشانان برگزار شد، علي ربيعي‌، وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و عليرضا محجوب، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي هم حضور داشتند. اما در ادامه اين مراسم در خيابان بهشت، علي طيب‌نيا وزير امور اقتصادي و دارايي، محمدباقر قاليباف‌شهردار تهران، مهدي چمران رئيس شوراي شهر پايتخت و تعداد زيادي از اعضاي اين نهاد و نيز برخي معاونان شهردار تهران، تشييع‌كنندگان را همراهي مي‌كردند.

حضور خانواده و فرزندان 2و 5ساله شهيد قانعي در مراسم نيز موجب اندوه شديد حضار شده بود. علي طيب‌نيا، وزير امور اقتصادي و دارايي با تسليت به جامعه آتش‌نشانان و خانواده اين شهيد آتش‌نشان اظهار داشت: ‌وظيفه بنده بود كه به پاس قدرداني از خدمات و زحمات اين شهيد بزرگوار، به نمايندگي از ساير همكارانم در اين مراسم شركت و مراتب قدرداني و تسليت خود را خدمت جامعه آتش‌نشان و خانواده بزرگوار اين شهيد اعلام كنم.

شهردار تهران هم در مراسم تشييع پيكر آتش‌نشان شهيد علي قانع گفت: شهدا جان خود را تقديم كردند تا فرصتي براي كار و تلاش ما فراهم كنند بنابراين مكلفيم با همت و اخلاص بيشتر و نگاه مثبت رو به جلو حركت كرده و از هرگونه نفاق، پراكندگي و منفعت گرايي دوري كنيم. ‌‌ محمدباقر قاليباف ‌در سخناني آرزو كرد كه 2فرزند اين شهيد روزي بتوانند با رشادت پدر خود، با افتخار در اين شهر زندگي كنند و پرچم شهدا را در دست داشته باشند.

قاليباف ادامه داد: خدا را شكر در مجموعه‌اي توفيق خدمت به شهروندان را داريم كه همكاران ايثارگر و با اخلاص آن‌ از صداقت دروني و لياقت بي‌نظيري برخوردارند. وي از شهيدان علي قانع و اميد عباسي دركنار 23شهيد آتش‌نشان ديگر كه براي حفظ جان شهروندان خوب درخشيدند تقدير كرد و گفت: اين مجموعه در دوران دفاع‌مقدس نيز به خوبي درخشيد و شهدا و جانبازان عزيزي را تقديم انقلاب، نظام و اسلام كرده است.

کد خبر 340269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha