همشهری آنلاین: مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال با دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های برزیل و صربستان با شکست حریفان خود به دیدار نهایی صعود کردند.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال سال 2016 با دو دیدار در لهستان پیگیری شد.

در نخستین مسابقه تیم‌های صربستان و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی صربستان موفق به شکست 3 بر 2 ایتالیا شد و به عنوان نخستین تیم به دیدار نهایی راه یافت.

ملی‌پوشان در صربستان در ست‌های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 18 مغلوب ایتالیا شدند، اما در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 15 بر 11 به پیروزی رسیدند.

در دومین دیدار این مرحله تیم‌های برزیل و فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند که برزیل در این مسابقه سه بر یک فرانسه را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب دهمین مدال طلای خود به مصاف صربستان برود.

ملی‌پوشان فرانسه در ست دوم این مسابقه 25 بر 23 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 28 بر 26 و 33 بر 31 مغلوب برزیل شدند تا در دیدار رده‌بندی به دنبال مدال برنز این رقابت‌ها باشند.

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال سال 2016 یکشنبه شب (27 تير) انجام خواهد شد که ابتدا دو تیم فرانسه و ایتالیا برای مدال برنز به مصاف هم خواهند رفت و سپس تیم‌های برزیل و صربستان در دیدار نهایی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

کد خبر 340206

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha