همشهری آنلاین: نماینده خوی و چایپاره-شهر مرزی ایران و ترکیه- با اشاره به کودتای شب گذشته-جمعه،۲۵ تیر- درترکیه گفت: با توجه به این که شهرستان خوی با ترکیه هم مرز است، در حال حاضر این شهرستان در امنیت کامل است ولی فعلا مرز بسته شده و ترددمرزی وجود ندارد.

Export

به گزارش ايسنا، سید تقی کبیری نماينده مردم خوي در مجلس گفت: شهرستان خوی با ترکیه هم مرز است که در حال حاضر به لحاظ مناسبات سیاسی و امنیتی مرز بسته شده و تردد مرز وجود ندارد ولی در عین حال مرز در امنیت کامل است و مشکلی نیست.

وی با بیان این که نیروهای امنیتی و نظامی در حالت آماده باش برای کنترل وضعیت هستند گفت:‌ مشکل خاصی در مرز وجود ندارد، ولی در عین حال نیروهای نظامی وضعیت را تحت کنترل دارند.

نماینده خوی با بیان اینکه شب گذشته و همزمان با کودتا هیچ اتفاق خاصی در این شهرستان هم مرز با ترکیه رخ نداده است گفت:‌ امنیت این شهرستان کاملا برقرار است به طوری که در ساعت شش و نیم صبح پرواز تهران به خوی و برعکس با امنیت کامل و بدون هیچ مشکلی  انجام شده است.

کبیری در پایان گفت:‌ شورای تامین استان آذربایجان غربی نیز برای بررسی شرایط خاص رخ داده برای آمادگی نیروها در این استان جلسه‌ای را تشکیل دادند ولی به طور کل اوضاع تحت کنترل است.

کد خبر 340086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha